1 Aralık 2015 Salı

Youngblood Toz Mineral Allık ~ Sherbet


Merhabaa!

Sizden biraz uzak kaldım bu aralar. Cidden salgın hastalıkları atlayıp geçen bir bünyem yok! Çok acayip bir virüs bu geçip geçip geri dönüyor ve  hasta ediyor. Aman diyeyim kendinize iyi bakın sıradan boğaz ağrısı veya nezleye hiç benzemiyor. 1 ay geçiremeyen varmış :o Az da olsa kendimi toparladığım için sizlerden daha fazla uzak kalmak istemedim. Başlıyoruummm :))


Evet canlarım bugünkü konuğumuz daha önce mineral makyaj konusunda da değindiğim bir marka olan Youngblood ' un şirin mi şirin allığı oluyor. Alışverişim sırasında kampanyadan faydalanmak adına şans eseri tanıştığım bir allık. 

Bendeki rengi Sherbet. Bu şirin şeyin içerisinde kendi gibi şirin minik minik ışıltılar bulunuyor. Pembe-şeftali arası renk veriyor. Tabi pembelik daha baskın diyebilirim. Her cilt rengi ve her makyaja harika yakışıyor. Sürdüğüm yere adeta ışığı çekiyor ve aynı güçle yansıtıyor. Çok severek kullanıyorum. 


Bilirsiniz mineral özellikteki makyaj ürünlerinin uygulamasında bize yardımcı olabilen fırçaları da mevcut. Ben allığın yanında yine aynı markaya ait fırçasını da almıştım. Merak edenler için fırçamızın adı Tappered Cheek. Mineral olmasından kaynaklı yoğun olduğu için az miktarda ürünü kendi kapağına dökerek fırçaya yediriyorum ve uyguluyorum.  Bazen tek başına bazen de mat allıklarımın üzerine ışıltı katmak için kullanıyorum. O kadar doğal bir pembelik veriyor ki sanki mışıl mışıl uyku çekmişim gibi sağlıklı yanaklarım oluyor. Şerbet kadar tatlı pembiş (güneşe çıktığımda turuncu yansımalı) yanaklarımla etrafa mutluluk saçıyorumm :)) 

Şimdilik benden bu kadar. Kendinize cici bakın... ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...