18 Kasım 2015 Çarşamba

Essence Oil Control Paper ~ Yağ Kontrol Kağıdı


Merhaba canlarım,


Bugün hayat kurtarıcı bir ürünle karşınızdayım :) Bu tarz yağ kontrolü sağlayan kağıtlar her bayanın çantasında mutlaka bulunmalı bana göre. İşin aslı bence cilt her yağ salgıladığında pudra ile maskeleme yapmak hiç akıllıca değil, belli bir yerden sonra o pudralı görüntü daha çok göze batıyor.



Diyelim ki acil bir toplantınız çıktı ya da daha çılgınca bir fikir erkek arkadaşınız size sürpriz yaptı ve ziyaretinize geldi. Ama siz alnından burnundan çıkan yağlarla patates kızartılabilecek kıvama gelmiş bir haldesiniz! Sanırım durumun vahametini daha kötü bir örnekle açıklayamazdım anlaşıldığımı hissettim kesin :D İşte o an saniyeler içerisinde cillop gibi bir cilde sahip oluyorsunuz bu kağıtla.

Bana kutusu tam çantaya atıp çıkmalık, kullanımı da çok pratik geldi. Ürünün içerisinde 50 adet yağ emici kağıt bulunuyor. Kullanımına değineyim, örneğin burnumdaki yağı emmesi için kağıdı burnumun üzerine hafifçe bastırıp çekmem yeterli oluyor. Yağı emdiğini zaten hemen anlıyorsunuz. Benimki daha çok yağlı kağıt üzerinde kurabiye pişirip kurabiyeyi kağıttan kaldırdığımdaki görüntüyü andırıyor. :))) Hayal edebildiğinizi umuyorum. :))

Diğer markaların bu tarz ürünlerini kullanmadığım için kıyaslama yapamıyorum. Ama Essence benim işimi gördü. Tabi sizler için onları da denemeyeceğim anlamına gelmesin bu:)) incelememi istediğiniz bir marka varsa lütfen yorum bırakın.

Fiyatı 7.25 TL

Sevgiler, kendinize iyi bakın :)))

2 yorum:

  1. Golden Rose dener misiniz ? ben onu aldım karşılaştırma yapılırsa memnun olurum teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. Aramadığım yer kalmadı bunu😑 şaka gibi kendi mağazalarında bile böyle bir üründen haberleri yok.

    YanıtlaSil

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...