20 Kasım 2015 Cuma

Avon Glow Çok İşlevli Bronzlaştırıcı Stik


Merhabalaar :)



Söz verdiğim gibi bugün size Avon markasına ait çok sevdiğim bronzlaştırıcıyı anlatacağım. Kış geldi ne bronzlaştırıcısı dediğinizi duyar gibiyim. Ama beni okuyorsanız artık biliyorsunuz ki aldığım kozmetik ürünlerini amacı dışında kullanma gibi bir huyum var :))

Bu ürüne cidden çok içim ısındı. Bendeki rengin adı Nude. Şeftali tonlarına yakın sıcak bir renk. İlk başta uygulandığında ışıltılı ıslak bir bitişe sahip ancak ben dağıttığımda o ışıltı matlaşıyor. Normalde yüzüme kontör uygulaması yapmak benim için işkenceydi. Yüz yapımın kemikli olması yüzünden imrenerek baktığım uygulama olurdu kendisi. Özellikle acı kahve tonlarında bir ürünle kontör yaptığımda o alandaki keskin koyu görüntüden nefret ederdim. Ta ki Avon'cuğumdan bu ürünü alana kadar :)



Canlarım, kesinlikle abartmıyorum. Renginin yumuşaklığı ve sürümünün kolaylığı koca bir artı. Elmacık kemiğimin üstüne allık olarak kullandığım da memnun kaldım. Alt kısmına sürdüğümde de. Çizgi halinde ürünü uyguladıktan sonra parmaklarımla hafifçe yediriyorum ve mutlu soon :)

Avon bu ürünü dudaklar, elmacık kemikleri ve gözler için ( tek ürün çok işlev) üretmiş. Gözlerimin üstünde de siyah bir eyeliner ile soft makyaj elde edebiliyorum.  Tek beğenmediğim nokta sanırım dudaklarımda kullandığımda oldu. Çok fazla renk vermedi dudaklarıma. Ama olsun ben zaten ruj olarak kullanayım amacında değildim, bu konuda daha fazla kötülemeyeyim :)

Bu aralar katologta sanırım göremeyeceğimiz bir ürün. Ama denk getirirseniz mutlaka denemenizi öneriyorum canikolarım :)

Fiyatı: 29.00 TL (Avon indirim canavarıdır unutmayın :)

Şimdilik benden bu kadarrr :) Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize cici bakın :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...