8 Kasım 2015 Pazar

Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 (Yoğun Onarıcı Bakım Kremi)


Merhaba canlarım,

Bugün saçlarımın, yaptırdığım işlemlerden dolayı bana küsmesinden dolayı gönlünü almama sebep olan bir bakım kremini yazıyorum sizler için.

                          Loreal Elseve Komple Onarıcı 5 (Yoğun Onarıcı Bakım Kremi)

Saç uçları narin, kırılgan vesselam. Hayır avuç avuç döküldüğü yetmiyormuş gibi bir de tek telden üç tane kafa çıkması da ne yahu! Hepsinin canına okudum :)) Tabi öncelikle uçlarından 4-5 parmak aldırıp birkaç ay da hiçbir şekilde fön, düzleştirici, maşa yapmama gibi bir bedel ödedikten sonra!!

Bir müddet (yaklaşık bir ay kadar) bu şekilde her banyo sonrası sadece saç uçlarıma 4 pompa ürünü boca ettim. Şuan ise föne yavaş yavaş geri döndüm ama öncesinde bu saç kremini kullanmayı ihmal etmiyorum. Her banyo sonrası dediğim konuyu da biraz açalım arkadaşlar bu bakım kremini ıslak ya da nemli saçlarınıza uyguluyor ardından saçlarınızı yıkamadan ya kendi halinde kurumaya bırakıyor ya da kişisel tercihinize göre şekillendiriyorsunuz.

Bakalım neler vadediyor, benim izlenimlerim neler?

• Kırılma Karşıtı ~ Kesinlikle evet.
• Çatallaşma Karşıtı ~ Kesinlikle evet.
• Yıpranma Karşıtı ~ Kesinlikle evet.
• Canlılık, yeniden yapılandırma, güçlendirme, ipeksi dokunuş, parlaklık ~ Kesinlikle evet.

Bu ürün bana göre iki şekilde hedeflenmiş. Öncelikle bir hata ettiniz ve canım saçlarınızı kimyasala boğdunuz mahvettiniz. Anında müdahale edip onarıyor. Diyelimki öyle olmadı kimyasal müdahaleden önce aklıbaşında nadir insan grubusunuz. Önlem alıp olası ters duruma engel oluyor. Bence iki durumda da başarılı.

Muhteşem ötesi bayıldığım bir kokusu var. Saatlerce kokusu saçlarımdan gitmiyor. Yıpranmış saçları olan arkadaşlarım bu ürünü gözüm kapalı öneriyorum size.

Fiyatı 12 - 15 TL arası değişiyor. (Gratis ve Watsons indirimlerini takip edin.)

Mutlu Pazarlar ♥




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...