19 Kasım 2015 Perşembe

Maybelline Dream Pure BB Cream



Merhaba güzellerim,

Bugün severek kullandığım üç üründen biriyle sizlerleyim. İlk olarak günlük makyajımda tercihim BB kremlerden yana olduğu için uygun fiyatlı birine daha yer vermek istedim.



Maybelline markasının birçok ürününü deneme şansım oldu. Kimisine bayıldım kimisini de aldığıma bin pişman oldum. Nitekim daha önce yıldızımın barışamadığı ürünlerden bir tanesini kendisi oluşturdu. Okumak isterseniz kendisini sitemin derinliklerinde bulabilirsiniz. :) 

Bu BB beni epey şaşırttı. Benim sivilceye meyilli karma cildime bir çare medet :) Derken Gratis'in bir indiriminde birtakım vaatleri ilgimi çektiği için alıvermişim aaa hiç haberim yok :))

Sanırım beni cezbeden yanı %2 oranında Salicylic Acid içermesi oldu. Ürünlerimde bu maddenin olmasından hem cildim hem ben çok memnun oluyoruz. :) Çünkü bu madde sivilce ve siyah nokta oluşumuna engel oluyor. Tabi oranı biraz az ama napalım :)) 

Arka etiketteki vaatlerinden yola çıkarak yorumlarıma geçiyorum.

1. Doğal ışıltı kazandırır. İçeriğindeki gliserinden kaynaklı ışıldıyor. Ürunün bu noktada yağlı ciltlilere elveda dediğini duyar gibiyim. Çünkü yağlı ciltler matlık ister. Karma ciltler için biçilmiş kaftan kendisi. Yalnız size ufak bir uyarı ürünün bir miktar kurutma özelliği var. O yüzden kullanım öncesi cildinizdeki ölü derilerden kurtulmanız gerekiyor. Aksi halde o bölgelerdeki kusurları ortaya çıkarabilir. Yanaklarımda sağlıklı bir ışıltı, T bölgemde ise rutin yağ kontrol kağıdı ile kontrol altına alınmış bir cilde sahip oluyorum. Bir de unutmadan diyeyim içeriğindeki silikondan dolayı cildi kadife gibi yapıyor. 

2. Cilt tonuna uyum sağlar. Üç ton seçeneği ile geniş cilt rengi yelpazesine hitap ediyor. Ben light rengini kullanıyorum. Cildimle gayet güzel bütünleşti. 

3. SPF 30 ile UV ışınlarından korur. Eee ön tarafta da 15 yazıyor hangisine inanacağız. Bu kısımı çözemedim muamma :))

4. Gün boyu nemlendirir. Bu BB krem nemlendiriyor gerçekten. Çizgilerime dolmadığını ve cildimde kaldığı 8 saat boyunca oksitlenip renk değiştirmediğini de belirtmek isterim. Yani nemden kastım vıcık vıcık yağ değil kadifemsi nem. 

5. Cilt kusurlarını kapatır. Çok sorunlu bir cildiniz varsa iki kat uygulama yaparak izlerinizi kapatabilirsiniz. Tek katta sadece renk eşitsizliğini gideriyor. Ben duruma göre karar veriyorum :) 

6. Yağ içermez. Karma ve yağlı ciltler için üretilmiş ürünleri bilirsiniz sürerken bile gerer cildi. Ancak her ürünü de kullanamıyoruz ki. Diğerleri de ciltten yağ kusturuyor. Tam ortası yok mu yani hem germesin hem de yağlandırmasın. İşte bu ürün tam dozunda yağsız nemlendirme yapıyor. 

7. Gözle görülür pürüzsüzlük sağlar. Mermer gibi bir ciltten bahsetmiyoruz tabiki! Gözle görülür diyor zaten bir BBden beklendiği kadar. 

8. Taze bir görünüm sağlar. Sürdüğümde cildimle hızla bütünleşip kayboluyor. Fresh, tazelenmiş bir cildim oluyor. 

Gerçekten fiyatına göre performansı başarılı bir ürün olmuş. Günlük makyajımda sıklıkla tercih ediyorum.

Fiyatı:  indirimde 14.00 TL - normalde 29.00 TL

Şimdilik benden bu kadar kızlar ♥ Yarın görüşmek üzere :))

Unutmadan yarın blogta Avon bronzer olacak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...