6 Kasım 2015 Cuma

Oriflame Tender Care Çok Amaçlı Balmumu





Merhabalar,





Küçücük fıçıcık içi dolu turşucuk diyorum ben bu kreme :) 15 ml minnacık, şirineyi anlatmaya başlıyorum.


Dudağımda, yüzümde, ayağımda, dirseğimde kısacası kuruluk hissettiğim, sertleşen her yerimde kullanıyorum. Çıkan tüm çeşitlerini aldım diyebilirim.

Vazeline benzer bir yapısı var. Gözlemlediğim özelliklerine bakalım. Örneğin dudağınızda uçuk çıkacak sürün gitsin, siz veya çocuğunuz kafanızı gözünüzü çarpıp morarttınız maksimum 5 dakikada içerisinde geçirsin, bebeğinizin pişiği oldu iyileştirsin, ayağınız çatladı, parmaklarınız nasır oldu, sivrisinek ısırdı, egzamanız var, yaralandınız sürün gitsin. Eee bu krem size daha ne etsin :))

Ben bu kremi stokluyorum. Mucizevi bir balmumu yani içerisinde gerçek balmumu var. (Önemseyenleriniz için alkol ve paraben içeriyor) Gül özlü, vanilyalı, hindistancevizli, çikolatalı, frenk üzümlü, bademli çeşitleri bulunuyor. Şuan yukardaki resimde pembe olan gül özlü, mürdüm olan ise frenk üzümlü olanı. Güllüye bayıldım açıp açıp kokluyorum. Mis miss :)))

Kesinlikle edinin derim ben, pişman olmayacaksınız.


Şuan 5.90 TL' ye satılıyor. (Normal satış fiyatı 12.50 TL)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...