24 Kasım 2015 Salı

MAC Göz ve Dudak Makyajı Temizleyici - MAC Gently Off Eye-Lip Makeup Remover



Merhaba canikolarım :)



Bugün aslında sizler için başka bir yazı planım vardı. Ancak S.O.S durumundayım. Hiç keyfim yok nedeni ise kirpiklerimden tahtalı köye gidenlerin olması :( Uzun zamandır Garnier'in çift etkili göz makyajı temizleyicisini kullanmaktaydım, kendimce gayet de memnundum. Ancak tek tük de olsa (özellikle yoğun makyaj yaptığımda) zaman zaman kirpiklerimin pamuk üzerine geldiğini görmeye başlamıştım. Gözle görülür bir dökülme olmadığı için görmezden gelmiş de olabilirim. Ta ki dün tam gözümün ortasında koca bir boşluk görene kadar. Fare yemiş gibi, facia, imdaat :) Çığlık attım. Zaten bünyesel notalarımda oya gibi kirpikler, kalem kaşlar kodlanmamış her bir teli benim için değerli arkadaş!




Neyse MAC'in bu temizleyicisini ara ara kullanıyordum. Uzun zamandır bende pek bereketliymiş vesselam :) Karar verdim artık göz makyajımı temizlerken gözlerime hunharca haldır huldur girişmeyeceğim. Nazik temizleyicilerle nazik nazik sileceğim :) Ahahaha buna ben bile inanmadım, nazik temizleyici tamam da silme konusu ııı :) Zaten yorgun argın eve geliyoruz şahsen ben bir an önce silip de rahatlayım diye gözümü çıkaracam nerdeyse. Bunun için bu ürün az ovalama mükemmel sonuç, net!



Adından da anlaşıldığı gibi hem dudak hem göz makyajı temizleyebilen bir ürün bu. Ben dudağıma hiç kullanmadım gerek de kalmıyor ki ben zaten dudağıma sürdüğüm ruju yiyorum. Sürüyorum bir bakmışım 1 - 2 saate yok.:))



Ürünü azıcık çalkalıyorsunuz ve kolayca iki faz birbirine karışıyor.


Ben burda bir noktaya özellikle değineceğim. Etrafınızda süse püse meraklı ufaklıklarınız varsa (benim dünya tatlısı bir yeğenim var:) bu tarz ürünlere ne kadar ilgili olduklarını bilirsiniz. Gönül rahatlığıyla etrafta bırakabiliyorum. Kapağı kolayca açılmayan bir mekanizmaya sahip. Bastırıp çevirdiğinizde kilit çözülüyor. Aspirin kutularındaki mantık. BRAVO ♥♥



Temizleyiciden pamuğuma birkaç damla damlatıp göz kapaklarımda yaklaşık olarak 15 saniye bekletip makyajımın çözünmesini bekliyorum. Nazikçe temizliyor. Defalarca silmiyorsunuz birkaç hamlede işlem tamam oluyor.  Üstelik kirpikler de yerinde. Suya dayanıklı veya değil farketmeden üstesinden geliyor. Hatta ben takma kirpiklerimi de çıkarıyorum kolayca :))



Üşengeç canlar ayrıca bu temizleyiciyi yıkamanıza gerek yok. İçeriğindeki salatalık ve Şam gülü özleri sayesinde göz çevremizi nemlendiriyor. Yağlı his de bırakmıyor.



Şu aralar sürekli elimin gittiği bu başarılı temizleyiciyi bittikçe alacağım kesin ♥♥



Fiyatı: 72.00 TL



Şimdilik benden bu kadar, kendinize iyi bakın öpüyorummm ♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...