21 Kasım 2015 Cumartesi

MAC Dervish Lip Pencil - Favori Dudak Kalemim


Merhaba ballarım :)

Tünaydınnnnnnn :))) Tatlı bir cumartesi bugün. 

MAC Dervish ile ilgili birşeyler çiziktiriyim dedim. 




MAC'in bu dudak kalemini alalı epey oldu. Rengi gerçekten çok güzel. Koyu renk göz makyajlarımın tam anlamıyla fıstık gibi tamamlayıcısı. Ama sürekli koyu renk makyaj yapan biri olmadığım için ben günlük makyajımda hem tek başına hem de ombre görüntü vermediğine emin olduğum tüm rujlarıma çerçeve amaçlı kullanıyorum.

Renk olarak anlatmam gerekirse gül kurusu diyebilirim. Koyu gibi gözükse de sürüldüğünde o kadar koyu bir renk vermiyor. Aşağıdaki rengi elde edebilmek için üzerinden defalarca geçtim :))




Yapı olarak bir hayli kuru. Eğer dudaklarınız kuruyorsa sürmeden önce mutlaka bir dudak nemlendiricisi ile dudaklarınızı nemlendirmenizi öneriyorum, çünkü ben öyle yapıyorum. Nem bombasına tutuyorum :)

Aldığım ilk günden beri rengini çok severek kullandığım bir dudak kalemiydi :) Dudakları ince olanların bir tık büyük göstermek için dudağını zemin renginden alakasız renklerle çerçevelemesinden facia bir görüntü yok sanırım. MAC Dervish bu aşamada devreye girerek bizi o durumdan kurtarıyor.


Fiyatı: 42.00 TL (Çoğunlukla tercih edildiği için stok sıkıntısı yaşatan bir renk ama denk getirirseniz deneyin derim :))

Yarın görüşmek üzere kendinize iyi bakınn :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...