23 Kasım 2015 Pazartesi

Clarins Pure and Radiant Mask (With Pink Clay)


Clarins Saflık ve Parlaklık Veren Maske (Pembe Kil Katkılı)

Merhabaa :)




Kışın kendini iyiden iyiye hissettirmesiyle hangi cilt tipine sahip olursak olalım kuruyup, pul pul dökülen ciltlere merhaba demeye başladık ve tabi aynı mantıktan yola çıkarak her cilt tipi neme ihtiyaç duyar.  Doğru maske seçimleri yapabilirsek gerçekten cildimizi en az zararla yaza çıkarabiliriz. Ballarım makyajın birinci adımının doğru ürünlerle rutin bir şekilde cildimizi temizlemek olduğunu hepimiz basitçe gözlemleyebiliriz. Nasıl mı? Kaymak gibi bir ciltte mi fondöten daha güzel durur yoksa engebeli arazi misali inişli çıkışlı pütürlü ciltte mi dersem umarım az çok fikir vermişimdir.

Gelelim yaklaşık iki aydır çok severek kullandığım maskeme :) Clarins ürünlerinin cildimle uyumunu ne kadar çok sevdiğimi artık biliyorsunuz. Tabi bu maskeyi hazır ihtiyacım varken denemesem olmazdı :) Gözüm açık giderdim :D Yanaklarımda özellikle kışın ciddi anlamda gerginlik ve kuruluk oluşuyor. Bu maske ile ilgili ilk cümlem şu olacak. Keşke cildimin bir kapağı ya da fermuarı olsaydı da bir bardak suyu açıp içine boşaltabilseydim, tabi ki yok!!! Öyle bir şansımız yok ama Clarins nem maskemiz var canım :))

Ürünün kapağını ilk açtığınızda karşınıza bir koruma folyosu çıkıyor. Süper! 

Clarins'in bu maskesi karma ve yağlı cilt tipleri ile uyumlu. Cildi kurutmadan derinlemesine temizliyor. Yanaklarımdaki kuruluktan yola çıkarak normal ve kuru cilt tipleri de sık olmamak kaydıyla kullanabilir diye düşünüyorum. 

Maske pembe kil içeriyor. Benim kil içeren ürünlerle aram pek iyi olmadığı için açıkçası ilk kullanımda oldukça tedirgindim. Ama korktuğum gibi kullanım sonrasında cildim herhangi bir tepki vermedi. Diğer kil maskelerine göre oldukça yumuşak yapısı var. Maskenin hedeflediği en önemli üç özellikten bahsetmesem olmaz. Saflık, tazelik, parlaklık. Bu maske o kadar güzel ki kullanım sonrası cildimin ferahlamış ve ışıldayan görünümüne bayıldım. Cildimi dinlenmiş ve neme doymuş hissediyorum. Aynı zamanda kirden, baş belası siyah beyaz noktalardan arındırdı ve gözeneklerimin kapandığını gözlemledim. Cildi neme doyururken aynı zamanda mat bırakıyor. Kuruduğu zaman diğer maskeler gibi germiyor sanırım en güzel yönlerinden biri de bu. Kuruduğu zaman gerginlik veren maskeleri kullanırken mimik yapmaktan acayip korkardım. Bu maske tek kelimeyle mükemmel!




Nasıl kullanıyorum?

Maskeyi uygulamadan önce cildimi temizleme köpüğüm ile temizleyip kuruluyorum. Haftada iki kere göz çevremden uzak durarak maskemi ince bir kat halinde sürüp 10 dakika kadar bekliyorum. Maske uçuk pembe renkte ama bekledikçe rengi açılıp beyaza dönüşüyor. Ardından ılık su ile duruluyorum. Zaten denediğinizde bana hak vereceksiniz. İpek gibi bir cildiniz olacak. Benim gibi hassas bir cilde sahipseniz denemeniz şiddetle tavsiyemdir. 

İçeriğinde neler var?

TANAKA PUDRASI VE PEMBE KİL: Ciltteki fazla kiri ve yağı emerek ölü hücreleri ciltten uzaklaştırır.

SÖĞÜT BİTKİSİ, ÇİNKO, VİTAMİN B6: Ciltteki yağ üretimini düzenler, gözenekleri sıkılaştırır. 

 Cildi yatıştırır ve yumuşatır. 

Tabi bir ayrıntı daha var ki koku hassaslığında bir numara olan beni bile ayyy ne harika bir koku miss miss dedirten koku.. Gerçekten bayıldım. 

Fiyatı: 121.00 TL


Kısaca canlarım biz bu maskeyi çok sevdik. Deneyen var mı?

Sizi seviyorum, kendinize cici bakın ♥




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...