10 Kasım 2015 Salı

Pastel Moon Light Highlighter




Merhaba canlar :)

Aydınlatıcılarla kafayı bozan ben yine bir aydınlatıcı konuk ediyorum bloğuma :) 




Eveet! Şu yanda görmüş olduğunuz oje görünümlü minicik tatlı şeyi inceleyelim bakalım. 





Pastel, uzun yıllar boyunca rengarenk ojeleriyle ellerimizi süsleyen bir Türk markası. Hal böyle olunca da bize destek vermek, almak, doğru bilgiler vererek sizleri yanıltmadan tanıtmak düşer. 

Yakın zamanda piyasaya kozmetik ürünlerle merhaba demesine rağmen kısa sürede ses getirdiğini düşünüyorum ben Pastel'in. Özellikle bu aydınlatıcı dünyaca ünlü markalarla yarışacak kadar başarılı olmuş. Benefit High Beam ve Nars Copacabana'ya dupe gösterilmesi de bence başarısını ortaya koyuyor. Benim elimde Benefit High Beam var ve size gönül rahatlığıyla ikiz  kadar benzediklerini söyleyebilirim. Nars Copacabana'ya ise Sephora'dan gidip baktım bana Nars biraz daha pembemsi ışıltı bırakıyor gibi geldi. Şahsi fikrim 1 tane Benefit alacağıma bir dahakine gidip 4 tane Pastel almak olacak :) Peki buna neye göre karar verdim hadi bakalım :))

Benim aydınlatıcı ürünlerde sevdiğim özellikler sürdüğümde kalıp gibi durmaması, cildimle bütünleşip sağlıklı görünüm vermesi ve tabiki de pembeden çok beyaz renkte olması. Ben uyguladıktan sonraki bıraktığı renge aşık oldum. Tam istediğim gibi hafif ıslak tam bir fildişi rengi bu ♥♥♥♥♥

Ne çok akışkan ne de koyu  tam olması gerektiği gibi bir kıvamı var. Fırçasını çıkarttığınızda sağa sola damlamıyor. Uygulamasında zorlanmadım. Yalnız size önerim fondöten üzerine uygulayacaksanız önce noktalar halinde ürünü koymanız ardından pıt pıt hareketlerle  yedirmeniz. Aksi takdirde fondöteni aşağı yukarı hareketler yüzünden süpürüyor. Bu şekilde bir uygulamayla tam kıvamında uygulanmış, sağlıklı, ışıldayan bir cildiniz oluyor. İçerisinde ışıltılar var cildiniz ışıldıyor dediğim gibi ama bu sizi korkutmasın kesinlikle janjanlı-kımıl kımıl değil :))

Kokusuna da değinmek istedim. Bana yağlı boya gibi geldi yanılıyor da olabilirim. Pastel duy sesimizi bu harika ötesi şeye az da koku kat :)) Tabi olmazsa olmazımız bir nokta ilgililere duyurulur içinde petrol ve silikon var. 

Yine çok konuştum biliyorum. Kısaca bu ürün benden tam not aldı. Hatta aldığım günden beri diğer aydınlatıcılarıma elimi sürmedim :) 

Bizi böylesi güzel ürünlerle tanıştıran, buluşturan Pastel'e teşekkürler ♥

Fiyatı 12.00 TL


Şimdilik benden bu kadar, kendinize cici bakın.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...