1 Kasım 2015 Pazar

Mac Prep+Prime Lip Base

Herkese yeniden merhaba,

Bugün an itibarı ile izne ayrılmış bulunmaktayım. Yoğun iş koşturmacası içerisinde büyük heveslerle açtığım bloğumu ihmal ettiğimi farkedip hızla yazı yazmak istedim sizlere. Farklı, çok fazla yazılıp çizilmeyen bir ürünle ilgili olsun istedim haydi bakalım neymiş bu ürün :))

Mac Prep+Prime dudak bazı. 

Renkli kozmetik ürünleri kadar baz ürünleri de makyajımızın vazgeçilmezleri arasında bence. Daha da önemlisi bir çoğumuzun baz deyince aklına sadece göz ve yüz bazları geliyor. Konu profesyonellik olunca tartışmasız en önde gelen markalardandır Mac. Bu tabuları bize yıktıracak kadar iddaalı bir ürünü daha bizlerle buluşturduğu için kendisine minnettarım :)) 

Bir düğün davetine katılacağım için kıyafetime uygun farklı renklerde ürünler almak için gittiğim Mac'te tanıştım ben bu baz ile. İlk başlarda aman dudağın da bazı mı olurmuş canım deyip alıp almamakta tereddütler yaşasam da uygulama sonrası verdiği hissiyata vurulup alıverdim. 

Peki nedir bu baz?

Sitesindeki açıklama:
Renksiz ruj altına sürülecek bir makyaj baz ürünü. Nemlendirir, pürüzsüzleştirir ve dudaklara bakım yapar. Kullanılan dudak ürünlerinin etkisini arttırır. 

Gelelim benim düşüncelerime:



Dediğim gibi ön yargılı yaklaşmıştım. Ancak sevgili Mua'm ipten acik hallice dudaklarıma uyguladığında tamam canım alıyorum dedim. Ben genelde dudağıma sürdüğüm rujları yiyorum :)) Bir süre sonra dudaklarımda ruj namına birşey kalmıyor. Özel bir gecede böylesi bir durumla karşılaşmak işime gelmedi doğrusu. Hele bir de koyu renk ruj sürüp gülümsediğimde dişlerimde ortaya çıkması muhtemel cinayet sebebi bir durum olursa :) Dudaklarımda şöyle bir etki yapıyor.. Süreceğim ruj veya kalem için dudağımı nemlendirip hazırlıyor. Ben şahsen en sert dudak kalemimle bile denedim sizlere en doğru bilgiyi verebilmek adına. Kalem yağ gibi dudağımdan kayıp gitti. Ya da diyelim ki dudaklarınızda yoğun çizgilenmeler var ve bu görüntüden hoşlanmıyorsunuz. Benim de zaman zaman bu tarz sıkıntılarım oluyor. Bu baz dudaktaki çizgilere dolarak daha pürüzsüzleştiriyor nispeten. Bir diğer önemli özelliğine de değinelim bu da çok önemli. Koyu renk ya da mat rujlarımızda yaşadığımız en büyük sıkıntı sürdükten bir süre sonra ombreli içe doğru silinmeye yüz tutmuş bir görüntü oluşur. Bu baz ruju dudağa yapıştırıyor. Akma, silinme, bulaşma gibi istenmeyen görüntülere engel oluyor. Baz beyaz renkte ancak kullanım sonrası dudağımda görünmez oldu. Önceleri ruj öncesi dudağıma uyguladığım lip balmlarım gibi kalın, yapış yapış bir his vermedi ve rujumun yapısını bozmadan çekmecemin en dip köşesine kullanamayıp attığım rujlarımı dahi kullanabilmemin keyfini yaşıyorum :)) Kokusunu tarif etmek istedim aklıma eskiden oynadığımız koca yüzlü bebekler geldi. Cidden onların yüzleri gibi kokuyor :))

Üretimi devam ettiği sürece alabilecek kadar sevdim ben bu ürünü. Fiyatı: 62.00 TL ( görüntüsü itibarıyla hızla biteceğini düşünmeyin baya bereketli bir ürün) 

Öpüyorum hepinizi, sevgiyle kalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...