28 Ekim 2015 Çarşamba

Avon Ultra Colour Indulgence Ruj SPF15


Merhaba,

Bugün sizi tatlı mı tatlı, şeker mi şeker bir rujla tanıştırmak istiyorum.  Avon Ultra Colour Indulgence serisine ait Poppy Pink isimli rujun incelemesine başlayalım.

Aslında Avon markasının bir çok ürünü elimde mevcut. Bu ruju da bir alışverişim sırasında hediye olarak seçmiştim :) Biraz iddaalı hatta daha çok yaz için uygun mavi alt tonlu koyu bir pembe rengi var. Rengi koyu dedim ancak bu sizi korkutmasın sürüldüğünde ilk anda lip balm kıvamında nemli hatta ışıltılı bir bitiş sağlıyor. Dudağımda bir süre sonra çok az miktarda matlaştı.


Kalıcılığına değinecek olursam aşırı bir beklenti içine girmemenizi öneriyorum. Zaten dediğim gibi nemlendirici kıvamında bir ruj bu. Bir diğer konu da rujun kokusu ve tadı. Kokusunu ben Neutrogena Norveç Böğürtlenli el kremine benzettim hatta aynı koku bu yahu :) Tat olarak da o hissi verdi bana ama pek hoş bir lezzet:)) İçeriğinde SPF15 (15 faktör güneş koruması) bulunduğu söyleniyor. Çok fazla zararlı kimyasal bulundurmuyor. Yani hepsinde olduğu kadar diyeyim :) Kışa inat pembiş pembiş gezelim sevdim ben bu ruju :)


Ve son olarak tabiki hepimizi yakından ilgilendiren fiyat bilgisine bakalım. Şuanda 25.50 TL gibi bir fiyata satılıyor,ancak Avon sık sık indirim yapan bir firma. İndirimdeyken bence şans verin. :))

Sevgilerimle ♥♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...