15 Ekim 2015 Perşembe

Real Techniques Expert Face Brush İnceleme



Merhaba,

Bir süre önce yaşadığımız can sıkıcı olaylar yüzünden bloğuma yazmaya ara verdiğimi duyurmuştum.  Umarım bir kez daha böyle acı olaylar tekrarlanmaz, barış ve kardeşlik içerisinde yaşayabiliriz.

Bugün bloğumun konuğu çok sevilen, övülen, hakkında binlerce kez yazılan – çizilen RT Expert Face fırça oluyor.

Türkiye’ye ilk kez Migros aracılığıyla geldiğinde en çok ilgimi çeken fırçalarını almak istedim. (tabi aldım da J ) Bu fırça (benim aldığımda yanlış hatırlamıyorsam) Migros’ta 35.00 TL gibi bir fiyattan satışa sunulmuştu. Şuan Watsons ve Gratis’te de satışta hatta indirime bile giriyor.

Şimdi gelelim ben bu fırçayı nasıl kullanıyorum, özellikleri, artı ve eksileri neler?

. Sık kıllı bir fırça. Ancak Mac gibi kalın yapılı fondötenimi bile tam kıvamında uygulamama imkan sağlıyor.

. Tasarımı ve ele oturuşu bence gayet güzel.

. Kılları orta yumuşaklıkta.

. Ben yıkamadan en fazla 1 hafta kullanıyorum aksi takdirde bende sivilcelenme yapabildiğini gözlemledim.

. Tek fırça/çok çeşitli ürün uygulamasına müsait bir fırça. İsterseniz allığınız ya da yoğun uygulama yapmak istediğiniz herhangi bir ürün için kullanabilirsiniz. Ben genellikle BB krem veya fondötenim için kullanıyorum.

. Uygun fiyatlı bir fırça olması her bütçeye hitap etse de bence uzun süre kullanılabilecek bir fırça değil. Ben ilk aldığımda ne olur ne olmaz diye  3 adet alıp stoklamıştım.  Birini ablama verdim. Aradan çok fazla 6 -7 ay geçmişti ki kıllarının döküldüğünü söyledi. Hem de ne dökülme inanmazsınız nerdeyse çeksek tümüyle çıkacaktı. Ben açıkçası kullanım hatası diye düşündüm çünkü bende henüz böyle bir olay yoktu. Aradan çok geçmedi neyse ki benimki 1 seneyi devirdi J Ama bir yıkama sırasında bendeki de aynı sorunu çıkardı.
Yukarıdaki resimde kıllarını daha net görebilirsiniz..

. Bir de demeden geçmeyim biraz fazla ürün emiyor. Normal şartlarda kullandığınız miktardan biraz fazlaca ürün kullanmanıza sebep oluyor.

Kısacası tekrar alabileceğim fondötenimi çok güzel yayan ancak uzun süre kullanım vadetmeyen uygun fiyatlı bir fırça bu.

Sizlerin bu özelliklere benzeyen uygun fiyatlı fırçalarınız neler.

Hadi bana yazın..

Sevgilerimle….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...