27 Ekim 2015 Salı

Estee Lauder Pleasure Florals Parfüm


Herkese Merhaba,

Bugünkü konuğum Estee Lauder Pleasure Florals Parfüm.

Ağır parfümler her zaman baş belası olmuştur bana. Bir kere sıkmam bile dakikalar içerisinde yoğun ve şiddetli ağrılara sebep oluyor.
Fondöten alışverişim için Estee Lauder standına uğradığımda acayip hoş bir koku karşıladı beni. İsmini sormamla hemen fıs fıs her yerime boca ediverdiler. İlk başta sıkıldığında hafif bir meyveli koku yayılıyor etrafa. Ancak zamanla kokunun diğer notalara yolculuk etmesiyle teninizde oturuyor, kadınsı bir kokuya dönüşüyor. Adında bahsedildiği gibi çok hafif bir parfüm değil ancak bence tam kıvamında olmuş. En azından bu kadar hassasken ben kullanabildim hatta elim burnumda gittim eve. :)
Bence beyaz ya da kumral tenlilere daha çok yakışacak ve kalıcı olacaktır. İndirimde yakalarsam tekrar düşünmeden alırım.

SİTEDEKİ ÜRÜN DETAYI
Bahar çiçeklerinin neşesi
Islak mandalina ile buluşan Hanımeli, Yasemin ve Nilüfer’in ışıldayan tazeliği
Odunsu notalar ve miskotu esintileri ile son dokunuş.


Parfüm Kategorisi: Çiçeksi/Odunsu

Üst Notalar


         Mandalina
    Portakal
   Kadife Çiçeği 

 
Orta Notalar

     Nilüfer
  Hanımeli
  Yasemin Zambak

 
Alt Notalar:

       Sedir ağacı
   Miskotu

  Fiyatı: 150.00 TL (yaklaşık)

Hadi bana parfüm önerin olmaz mı :) Sevgiyle kalın...

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...