26 Ekim 2015 Pazartesi

Mac Fast Response Göz Kremi





Yeniden Merhaba, :)




Günün ikinci yazısı göz kremi ile ilgili olsun istedim. Herhalde Mac'in bu göz kremini duymayan kalmamıştır yine de bir de benden okuyun.  :)




Gün içerisinde hem işim icabı hem de bağımlılık dolayısı ile sürekli bilgisayar başında kalıyorum. Tabi bunun sonucunda sadece uyuduğumda dinlenen zavallı gözlerim bir ara artık iyice isyan etmiş ve kurbağa gibi olmuştu. Bir de üstüne bir dolu kazayağı bana merhaba diyince internet kuşu ben yine araştırmalara daldım. İşte şu çayı demleyin gözünüze koyun, patatesi şöyle kesin yerleştirin benzeri şeyler de yaptığım doğrudur :D Bir ara size yine bir karışım patlatırım ne dersiniz :) Neyse onu denedim bunu denedim yalnız takdir edersiniz ki hiçbirimizin elinde sihirli bir değnek yok  ve uzun vadede sürekli uygulayacaksınız ki bir sonuç alabilesiniz. Ama benim buna ne zamanım ne de tahammülüm vardı.


Bir Mac ziyaretim sırasında pek sevdiğim Ankamall Şükrü MUA bana bu ürünü önerdi. Kurbağa gözlerimden etkilendi vesselam :) Açıkçası benim pek umudum yoktu, ısrarla dene dedi.


Mac bu ürün için ne demiş bakalım?


Resmi sitesinde yazana göre; son derece yoğun, kafein içerikli göz çevresinde anında sonuç vermesi için üretilmiştir. Göz çevresindeki şişlikleri indirir, siyah halkaların görünümünü azaltır, sıkılaştırır ve yumuşatır.


Peki ben ne demişim, nasıl kullanacağız, neler vadediyor, sonuçları ne?


Pirinç tanesi kadar ürünü temiz göz çevreme ve göz kapaklarıma tampon hareketlerle sürüyorum. Yine Şükrü bey sürdükten sonra yaklaşık 3 -4 dakika kadar beklememi  söyledi.  İnanamadım 5 dakika sonra o yoğun şişliklere elveda dedim. Bu gözler bunu da gördü :) Yok canım dedim ertesi gün sürdüm yine aynı, ertesi gün denedim sonuç yine aynı! Yok bu da yetmez dedim ağladım denedim, uyku uyumadım denedim. Valla yine aynı :) Yalnız bir göz kreminden beklentiniz kırışıklığımı gidersin ya da morluğumu azaltsınsa sizi pek tatmin etmeyecektir. O anlık hızlı etki veren sadece şişlik gideren bir ürün bu.  Ben de zaten bu amaç için almıştım.


Ben bu kremi sadece sabahları uyguluyorum. Akşam başka bir ürünle diğer sorunlarımı gidermeyi tercih ediyorum. 


Yapısına değinecek olursam krem desem de aslında daha çok jel kıvamında bir ürün. Sürdüğümde anında emilip kadife bir ten bırakıyor. Göz kapağıma da uyguladığım için biraz tedirgindim açıkçası. Eyeliner veya farımı dağıtacağından korkmuştum öyle bir şey de gelmedi başıma :) En güzel yanı yapış yapış bir his bırakmadı. Tedavi amaçlı değil o anlık etki eden bir krem diyebilirim.


Fiyatı çok uygun diyemeyeceğim. Gerçi hangi göz kremi ucuz yahu! :) 105.00 TL gibi bir fiyata şehrinde  Mac mağazası bulunan şanslılardansanız alabilir ya da  online satış sitesinden ulaşabilirsiniz.


Hepinize sevgiler…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...