9 Ekim 2015 Cuma

Loreal Lumi Magique Baz İnceleme



Merhaba :))

İlk yazıma uzun süre tereddütte kalıp almadığım ve koleksiyonuma çok geç katılan bir ürünle başlamak istedim. Kendisi nam-ı değer Loreal Lumi Magique makyaj bazı.


Bir çok blogger, vlogger arkadaşım bu ürünü halihazırda çoktan tanıtmış bulunuyor. Dediğim gibi benimkisi geç kalınmış bir birliktelik :) Peki aşka dönüşmüş mü cevabı için okumaya devam edin… Bir ürünü kullanıp yeterince doğru fikirlere sahip olduğumdan tatmin olmadıkça size gözlemlerimi yazmama sorumluluğu hissediyorum. Çünkü maalesef kullandığımız bir çok ürün uygun fiyatlı değil ve ben her ürünün ( krem, makyaj ürünü ve hatta fırça dahil) her kullanıcıda farklı hisler uyandırdığına ve farklı tepkiler verdiğine inananlardanım. Ben de sizler gibi bloglardan – vloglardan görüp bir sürü şey aldım. Üzülerek söylüyorum övülen bir çok üründe hayal kırıklığı yaşadım. Cildimde problemler çıkarmasını yazmıyorum bile. ( Yoksa yazdım mı :))) Kısacası sizi yanlış yönlendireceğim her ürün benim cebimden para gitmiş hissi yaratacak bende o yüzden yazılarımı temkinli yazacağım.


Haydi lafı daha fazla uzatmadan düşüncelerime bakalım..
Uzun bir süredir malumunuz strobe – ışıltılı makyaj pek moda. Elmacık kemiklerimizi kaşlarımızın üstünü, dudaklarımızın üstünü, burun kemiği ve ucunu falan filan derken;  aman yarabbim kız yüzünde ne patladı? tepkilerini almak istemiyorsanız miktarı iyi ayarlamalısınız. Yahu iyide bu bir aydınlatıcı değil dediğinizi duyar gibiyim Sabırla okumaya devam ediniz…..
Evet bu ürün aslında bir aydınlatıcı değil. Primer – Makyaj bazı olarak piyasaya sürülmüş olan bu minnak şey bence primerda olması gereken özellikleri içerisinde bulundurmuyor. Öncelikle gözenek görünümünü giderme ya da hafifletme söz konusu değil.  Eğer yağlı ya da karma cildiniz varsa, mat bir zemin istiyorsanız maalesef onda da başarılı olduğunu söyleyemeyeceğim :( Kuru veya normal ciltler tercih edebilir.  Fondöten, BB Krem vb. ürünün cilde tutunması ve kalıcılığı konusunda bir etkisi de yok. E niye almalıyım ben bu ürünü diyorsanız benim size önerim eğer likit yapıda bir aydınlatıcı arıyorsanız elmacık kemiklerinize veya ön plana çıkarmak istediğiniz yüzünüzdeki herhangi yüksek noktaya highlighter olarak uygulamak olacak. İçerisinde diğer bazlar gibi silikon olmadığı belirtilmiş. Kullanmadan önce çalkalayınız ( Tabi siz değil ürünü :)) )
 Benim şahsen çok açık gözeneklerim yok ama yağlanan bir T bölgem var. Yani karma cilde sahibim. Biraz korkarak da olsa burnuma da uyguladım. Eğer üzerinden  pudra ile geçersem günü kurtarıyor. Yine de istediğim o matlığı elde edemiyorum. Zaten ışıltılı bir baz matlık ne alaka diyebilirsiniz. Ama bence bazın amacı daha çok matlaştırmak olmalı en azından benim cilt tipime göre . İçerisinde bir baza uygun olmayacak türde simler var. Benim en çok severek kullandığım yer elmacık kemiklerim oldu.
Size özellikle söylemek istediğim uygulama şekli ve aparatı: Kesinlikle hiç bir fırça veya eliniz bu ürünü uygulamanız için uygun olmayacaktır. ( Elimdeki tüm fırçalar ve elimle uygulamış olduğumu diyeyim, test edildi onaylandı :))) En en en güzeli bir makyaj süngeri edinmek bence. Hafif ıslatılmış şekilde tampon hareketlerle çok yaymadan pıt pıt yaparak oraya bazı yerleştirin vee bakım yapılmış hissi veren aydınlık elmacık kemiklerinizin keyfini çıkarın :)) Tek pompa tüm aydınlatmak istediğiniz yere yetecektir diye düşünüyorum, hatta bende artıyor bile .
Ve tabi unutmadan beyaz zarif şişesi var. Ben gün içerisinde aydınlatıcı tazelemeye ihtiyaç duymuyorum. O yüzden tam çantaya atıp çıkmalık olsa da evde ertesi gün kullanılmayı bekliyor garibim  :))Gelelim aşka dönüşme mevzusuna…. Tam bir aşk denemez buna artılar eksiler havalarda uçuştu. Yine de uzun süredir likit aydınlatıcı olarak Mac Strobe Liquid Lotion’a gönlü kayık ben daha uygun fiyatlı benzerini bulduğuma sevindim. Tekrar alır mıyım eğer bunu bitirebilirsem elbette!
Fiyatı: 30 – 40 TL arası değişiyor.  Hatta Gratis ve Watsons gibi mağazalardan çeşitli indirimleri takip ederek daha uygun fiyata da alabilirsiniz.
İlk yazım, ilk heyecanım, ilk göz ağrım (biraz damar oldu :))). Sürçü lisan ettiysem  heyecanıma verin lütfen. Umarım sizlere faydalı bir yazı olmuştur ve sıkılmadan okumuşsunuzdur.
Sevgilerimle… 
 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...