10 Ekim 2015 Cumartesi

Le Petit Marseillais Besleyici El Kremi ( Çok Kuru Ciltler) İnceleme




Merhaba :)

Le Petit Marseillais markası ve ürünleri yakın tarihte ülkemizde satışa başladı. Tabi bunu duyan başta ben ve ben gibi bir çok kozmetik canavarı da satış yerlerine hücummm Allah Allah Allah Allah nidaları atarak koştuk :))

Ohooo Fransa’dan geliyor kaçırmak olur mu güzeldir güzeldir Gözde koy sepete modumdaydım o gün :)) Elime birkaç ürünü geçti , ne yazıkki Ankara kalabalık memleket yağmalanmıştı. Marka hakkında sizler için biraz araştırma yaptım. Belki hala bilmeyenleriniz ve tesadüfen benim bloğuma gelmiş olanlarınız vardır.

Buyruunnn.

La Petit Marseillais = Küçük Marsiyalı (Markanın en ünlü ürünü sabunları adını buradan alıyormuş.)

Ambalaj = Geri dönüşüme uygun üretiliyormuş ve bazı ürünlerde geri dönüşümden elde edilen ambalajlar kullanılıyormuş.

Gelelim fikirlerime…

Öncelikle şunu söylemek istiyorum bu ürünü ilk elime aldığımda  ( Bazı kaynaklardaki bilgilendirmeden dolayı) çok temiz bir içeriği var herhalde dedirtti bana. Duş jellerinin arkasında parabensiz, renklendirici içermez vb ifadeler yer alıyor. Diğer ürünlerin içeriğine bakmak o anki curcunadan aklıma gelmedi. (Hatta ordan kaptım kaçtım diyebilirim, zira arkamda bir sürü kozmetik canavarı elimden bırakmamı bekliyordu. he he benim o  :))

Eve geldiğimde detaylı olarak inceleme fırsatı bulduğumda biraz hayal kırıklığı yarattı bende :(  Ben pek takılmıyorum ama bu şeyi epey bir ciddiye alan okuyucu kitlesi olduğunun bilincinde olarak öğrenmek istersiniz diye düşündüm.  Benim yaptığım yanlışı yapmamanız için söylüyorum duş jelleri ve sabunları için geçerli olan doğallıktan diğer ürünlerde eser yok. Özellikle benim almış olduğum resimdeki ürün içerisinde parafin, paraben ve renklendirici var. Oh oh suyundan da :)) Her neyse dediğim gibi ben içeriğe genelde çok takılmıyorum. Çünkü incelemeye kalksak kullanacak ürün bulamayacağız :)

Kremin kokusuna bayıldım. Kokulara karşı aşırı hassas olan biriyim, hatta bazen bir parfüm damlası dahi beni yataklara düşürecek kadar zorluyor. Bu kremde çok hafif bir koku olmamasına rağmen beni rahatsız etmedi.  Sürdüğümde beni yapış yapış eden kremlerden nefret ediyorum. İlk sürdüğümde olmasa da yaklaşık 5 dakika sonra krem tamamen emildi. Yumuşatması fena değil. İçeriğinde Argan Yağı, Shea Butter ve Tatlı Badem olduğu yazılı. Zaten hepsi başlı başına bir nem deposu….  Kokusunu ve nemlendirmesini fena bulmadığım için bitireceğim.  Şu an tekrar alıp almama konusunda kararsızım aradığımı sanırım bulamadım.

Fiyatı: 13.50 TL

Sizin kullandığınız bana fikir verecek kremler var mı?

Yarın görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...