14 Kasım 2015 Cumartesi

Le Petit Marseillais Lavanta Balı Duş Jeli


Merhabaaa :)


Bugün sizlere aldığım günden beri kokusu beni mest eden bir duş jelini paylaşmak istiyorum. Daha önce bloğumda bu markaya ait el kreminden bahsetmiş ve pek de memnun kalmadığımı belirtmiştim. Ancak bu duş jeline tek kelimeyle ba-yıl-dım :)




Peki neden diğerinden haz almamışken bu ürüne bayıldım :) Haydi başlayalım..

Vücudumuza giren kimyasalın haddi hesabı yokken özellikle Paraben ve renklendirici içermeyişi beni mıknatıs gibi kendine çekmişti. Bu konularda çok fazla takıntılı olmamaya çalışıyorum. Fakat bazen cidden o kadar kötü içerikli ürünlere rastgeliyorum ki elimde olmadan ohh bunda yokmuş ya en azından birinden kurtarayım moduna geçiyorum :)

Kapağını açar açmaz yoğun bitkisel kokuya doyuyorsunuz. Duştan sonra da bir müddet bu kokuyu muhafaza ediyor. Bir müddet dedim öyle saatlerce kokuyum derseniz o olmuyor işte! Zaten bu da bir parfüm değil değil mi :)) Tabi bu arada sizlere komik bir not :D Hala kendim de kendime gülüyorum, Lavanta balı denince ilk aklıma gelen herhalde lavanta ve bal içeriyor ikisini birleştirip orijinal bir isim bulmuşlar helal olsun! idi :D Oysaki hiç de öyle değil. Lavantadan elde edilen hoş kokulu aromatik bir tür bal burada kastedilen. :)))

Neyse gelelim temizlik ve nemlendirme özelliğine. Çok kolay köpürüyor.Yapısını o kadar hoş buldum ki banyo süngeri adeta yumuş yumuş oldu ve kadife gibi kaydı vücudumda. Temizlemesi konusunda bir mucize beklentim olmadı açıkçası sonuçta su değen yer zaten az bir temizleyiciyle bile temiz olur :) Duştan sonra benim cildim çok kuru olduğu için genelde gerginlik yaşarım, bu duş jeli sayesinde bir nebze de olsa yumuşak kalıyor.

Bence tam bir kış duş jeli bu. Kokusu sebebiyle özellikle baş ağrısı çekiyorsam beni rahatlattığını hissettim. Lavanta çayı da bilirsiniz uyku problemi yaşayan kişilere önerilen bir bitki çayıdır. Yoğun stresli bir günün ardından bu duş jeliyle ılık bir duş almanız sizi kalorifer kenarındaki kedi gibi mışıl mışıl uyutacak bana güvenin :)

Diğer çeşitleri aynı etkiyi verir mi bilemiyorum. Ben aradığım duş jelini buldum. Yedekledim bile. Şiddetle tavsiyemdir alınız.

Fiyatı: Anlayamadığım şekilde değişkenlik gösteriyor. Ben sanırım 5.50 tl'ye almıştım.

Öpücükler hepinize..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...