4 Kasım 2015 Çarşamba

En Gözde Kış Rujlarım

Merhaba :))

Bugün sizlerle en sevdiğim, gözdem olan kış rujlarımı paylaşmak ve ufak ufak incelemeler yaparak sizleri naçizane bilgilendirmek istedim.

Rujları rastgele elime geldiği sırada yorumlayacağım. Bu yazımda high-end ve drugstore ürünleri birarada tuttum hatta sadece bir tane high-end ürün seçtim. Hepimizin bütçesine uygun olması en azından benim içimi rahatlatacak ve böylece bir kozmetik faciasına sebep olmayacağım. :))) Neyse gelelim konumuza..


Elime ilk olarak Revlon markasına ait bir lip butter geldi. Türkiye'ye yakın tarihte gelen dört gözle beklediğimiz bu marka aslında drugstore bir ürün. Fakat şunu belirtmeliyimki birçok ürünü bence high-end diye satılan markalara taş çıkartır! Revlon Colorblust Lip Butter'in 035 Candy Apple rengi bendeki. Oldukça ıslak bitişli, dudakta hafif kırmızı nar çiçeği rengi veren bir ruj,daha doğrusu bir dudak yağı. Benim en beğendiğim yanı ruj kadar yoğun olmasa da rengini çok güzel vermesi ve özellikle Ankara'daki o kuru ayaz döneminde bile istediğim nemlendirmeyi sağlaması oldu. Siyah renk eyeliner ile kombinlemeye bayılıyorum.

İkinci olarak elime gelen ruj Golden Rose Velvet Matte serisinden 02 numara oldu. Bu ruj ilk çıktığında birçok rengi hunharca tüketildi. İçeriğinde E vitamini bulunduğu için dikkatimi çekmişti. Dudaklarım çok kuruduğu için genellikle mat rujlardan koşarak uzaklaşıyor ve bir süre sonra gerginleşen dudaklarımdan nefret etmemek için hayran hayran uzaktan bakıyordum.. :)) Bakıyordum diyorum çünkü bu rujla tanışınca yanlış ürünlere göz kırptığımı anladım. Ruju standda denedim kadife gibi yapısı olduğunu görünce dayanamadım tabiki. Mat bitişli bir ruj fakat sürerken sıkıntı yaşatmıyor. Oldukça kalıcı bir ruj serisi ve çizgilere dolmuyor. Serinin birçok rengi mevcut ancak ben kırmızılardan turunculardan çok sıkıldığım bir günümdeydim. Gül kurusu/pembe rengini almak istedim. Koyu göz makyajlarımla bayılarak kullanıyorum.

Üçüncü elime gelen ruj Essence markasına ait 04 numaralı On The Catwalk rengi. Çok mat bir bitişi yok bu rujun. Fiyatına göre oldukça başarılı buluyorum. Kahve ve siyah eyelinerlarımla ya da nude tonlardaki farlarımla kombinleyince huzur buluyorum :))

Dördüncü rujum Avon markasına ait Matte Merlot rengi. Tam bir kış rengi. Kış deyince nedendir bilmem içim mi kararıyor nedir hep koyu renklere yöneliyorum :) Rengini tek katta bile veren, saten bitişli bir ruj. Dudaklarımı kurutmadı. Oldukça kalıcı ve sadece rimel sürerek makyaj yaptığımda bile asil bir şekilde tamamlayıcı bir renk. 

Beşinci ruj Mac markasına ait Viva Glam V rengi. Bu ruju aşırı yoğun göz makyajlarımda kullanıyorum. Lacivert bir far ile kombinlendiğinde mükemmel uyum sağlıyor. Öyle güzel bir renkki her tende ayrı bir renge bürünüyor. Yarı şeffaf daha çok doğal dudak rengimize göre de rengi değişkenlik gösteren enteresan ötesi bir ruj.  Siz de benim gibi nude ışıltılı toprak tonları hastasıysanız bulduğunuz yerde düşünmeden kapın bu ruju :))

Son olarak The Balm markasına ait Foxxy Pout rengi. İçerisinde  çok tatlı hafiften altın ışıltılar barındıran bir ruj. Ben dolgunlaştırma özelliğine vurulup almıştım.  Yaz kış severek kullanıyorum. Yazın yanık tende bronz rengiyle tek başına günü kurtarıyor. Ayrıca ışığın açısına göre değişkenlik gösteren bir yapısı var. Tek eksi yanı sürümünün biraz zor olması galiba :) Olsun varsın.:) toprak tonlarındaki makyajlarıma eşlik ediyor. :))


Ayy yine çok konuştum umarım sonuna dek çeneme dayanabilmişsinizdir. Öpüyorumm :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...