17 Kasım 2015 Salı

Missha Perfect Cover BB Krem


Merhaba canlarım,

Nihayet instagram hesabımda duyurmuş olduğum ve benim için önemi büyük olan BB kremimi sizler için anlatıyorum. Karşınızda nam-ı değer Missha...

Missha BB Krem


BB kremler ilk kez hayatımıza girdiğinde gerek yeni başlayanlar gerekse profesyonel makyaj artistleri tarafından büyük ilgi gördü. İlk BB kremin Kore'li dâhiler tarafından üretildiğini de milyar tane bloggerdan duymuşsunuzdur :) BB krem yoğun ilgi görünce önüne gelen BB krem üretmeye başladı. Ben ilk BB krem deneyimime Missha ile başladım ve şuan diğerlerini de deneyimlediğim için iyiki de onunla başlamışım diyorum. Artık Missha BB kremlere ulaşmanız çok kolay, ben güvenilir bulduğum için lilakutu.com adresinden alıyorum.

BB kremler adı üstünde kremdir arkadaşlar.  Benim içimi en çok rahatlatan kısım kesinlikle cildime sürdüğümde iyileştirici özelliği olması oldu. Cildimde kızarıklık oluştuğunda yatıştırdığını gördükten sonra zaten vazgeçilmezim oldu.

Bir ürünü incelerken farklı denemelerle vadettiği özelliğin doğruluğuna emin olmak istiyorum her zaman. Biliyorsunuz BB kremler cildin onarılması, yenilenmesi ve olası bir tahribat var ise iyileştirilmesi vaadini sunuyor. İlk aldığımda yüzümde deneme fırsatım olmadan elimde bir kesik olmuştu. Bunu bizzat görmesem hadi canım derdim ancak sürdükten sonra yaklaşık 2 gün içerisinde kesik izi kalmadan yaramın iyileştiğini gördüm. Tedavi edicilik konusunda başarılı.

Cildinizde akneleriniz varsa tabi kistleşmiş olanlardan bahsetmiyorum! Kızarıklığı kalmış, leke izi bırakmış sivilcelerde de lekeyi giderici, kızarıklığı yatıştırıp rengini açıcı özelliğe sahip. Cildimde çil vb. lekelenmeler olmadığı için onlar üzerindeki etkisi hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama eminim ki onların da tedavisine yardımcı olacak kadar başarılı bir krem bu. Bir gün ciddi anlamda rahatsızlanıp yüzümden silemeden sızdığım için sabaha kadar durmuşluğu da vardır. Kesinlikle cildimde hiçbir reaksiyona sebep olmadı. Zaten içeriğinde cildimiz için faydalı bitkisel maddeler var. Bu yüzden cildi dinlendirdiği söyleniyor. Gerçekten bu konuda da sınıfı geçti. Ben karma cilde sahibim artık biliyorsunuz. Ama bir o kadar da hassas bir cilt. Herkesin ayıla bayıla kullandığı organik vs ürünler bende ters teperdi. Hassas ciltli herkesin rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum. 

Rengin Görünümü


Cilt tipi sınırlaması yapmam gerekirse bence bu kremi kuru, normal ve karma ciltliler gönül rahatlığıyla alabilir. Ben karmayım dediğim gibi dozunda uygularsam T bölgemde bir fondötendeki kadar parlama yapıyor. Kesinlikle daha fazlası değil.  Ama yağlı ciltliler için biraz ağır kaçabilir diye düşünüyorum. Bu BB krem yapı bakımından ıslak bitişli ve kremin nem veren yapısı var. İlla alacağım diyorsanız üzerinden transparan pudra ile geçerek ya da yağ emici kağıtlar kullanarak günü kurtarabilirsiniz. 

Burada Yapısını Görüyoruz. Bakın Nasıl da Işıl Işıl...

Bence Missha'nın bir diğer güzel yanı da cilt sorunlarına farklı seçenekler sunması. Ben yoluma ilk bununla başladığım için fazla maceraya girmedim. Ama sizin cildinizde kırışıklık çoksa Signature Wrinkle olana bakabilirsiniz.

Gelelim bir diğer önemli mevzuya. Canlarım bilirsiniz Kore'li kadınların mermer kadar beyaz cilt renkleri var. Ama biz onlar kadar grimsi ten rengine sahip değiliz. Herkesin yakındığı bir konuydu bu. Açıkçası ben de baya bir tereddütteydim. Korktuğum olmadı. Şanslıyım galiba ilk alışta rengi tam tutturdum. Size tester olanağınızın olmadığını düşünerek fikir vermek isterim. Bendeki renk 23 ve ben ne çok beyazım ne de koyu bir tene sahibim. Renk bana tam uyuyor. 21 numara alacaklar için görsel örneğim şu olacak. Hepimizin ten rengine gıpta ile baktığı kar beyazı meşhur Kiralık Aşk'ın Defne'si.. Eğer öyle bir mermer teniniz varsa gidin kendinizi yakın kararın :) Şaka şaka ahaha :D  21 numara tam sizin için biçilmiş kaftan! 23 numara alacak canlarım ise tipik Türk hatunu ten rengi. Yani ben gibiler!! :D 27 numara alacaklar hafif çikolataya yakın koyu kumrallar. Renkleri bu şekilde sınıflandırdım. Hepimizin alt tonu vs.'si farklı tabi. Ama bu kremler az çok renk eşitlemesi yaparak ten renginize uyum sağlıyor. Gidip de kar beyazıyken 27 almayın yani, arap bacı olmayın. :))


Cildime Tamamen Yedirilmiş Hali.

İçerisinde SPF 42 (42 Faktörlük Güneş Koruması) bulunuyor. Bir çoğumuz hala güneş korunmasını sadece yaza ait düşünürken şunu özellikle belirtmek istedim. Kendinizi güneşten koruyun, koruyun, koruyun. Ozon tabakası günden güne deliniyor!! Artık bu işin yazı kışı kalmadı. Güneşin ışınlarının hunharca dünyamız üzerine yayıldığını unutmayın. Ben sadece yazın değil kışın da çok severek kullanıyorum.

BB kremimizin 20 ml ve 50 ml olmak üzere iki farklı boyutta satışı bulunuyor. Epeyce bereketli bir ürün. Hatta her gün kullanmama rağmen beni 1 yıl idare ediyor. Bu arada 50 ml olan  pompalı şekilde geldiği için belli bir yerden sonra pompadan ürün çıkartmakta zorlanıyor insan. Bu aşamaya geldiğinizde bitti sanıp atmayın kızlar :) Çok kolay bir şekilde kesilen bir ambalaja sahip kendisi. Ben kesip küçük bir numune kabına aktarıyorum. İnanın bu kadarı bile 2 ay kadar daha kullanmamı sağladı :))

Fiyatı: 20 ml olan 29.90 TL
             50 ml olan 69.90 TL

Kendinize iyi bakın ..♥


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...