5 Kasım 2015 Perşembe

Yıldızımın Barışmadığı Ürünler ..




Yeniden Merhabalaar:)

Bugün sizlere pek ısınamadığım üç üründen bahsedeceğim. 

İlk ürün Maybelline Affinimat serisine ait oldukça sıvı akışkan yapıda, yağlı ve karma ciltler için piyasaya sürülmüş bir fondöten. Benim cildim karma , t bölgem yağlanıyor ama yanaklarım da bir o kadar kurudur. Bu ürünün içerisinde mikrosüngerler var ve bu sayede ciltteki fazla yağı cidden sünger gibi emiyor. İçeriğinde ayrıca güneş koruması da mevcut. Her kullanımdan önce cildime avuç avuç nemlendirici sürmeme rağmen bir türlü cildimle bütünleşemiyor bu fondöten:(( Yanaklarımdaki kuru yerlerde aşırı gerginlik yaparken, T bölgemdeki yağı emdiği sırada ise anlam veremediğim şekilde o bölgemi de kurutup bazen dalgalı bazen pullu pullu bir görüntü veriyor. Adeta ben fondötenli cildim duyduk duymadık demeyin diye herkesin gözüne gözüne sokuyor kendini. Iı olmamış ben sevmedim. Tamam yapısı ince olmalı ama ciltle bütünleşmeli de fondöten dediğin yahu! Anlayamadım enteresan ürün. Kesinlikle karma ciltlere önermiyorum, yağlı ciltler baksın. 

İkinci ürünümüz Clarins Doux Peeling. Aslında cilt bakımımda sadece Clarins ürünleri kullanıyorum. Hepsinden de oldukça memnunum. Bu peelingin içerisinde doğal kil var. Kullanımı da diğer peelinglerden farklı. Sürdükten sonra ellerimle kuruyana kadar tampon hareketlerle cildime iyice nüfuz ettiriyorum. Kuruyunca da yıkamak yerine ellerimi aşağı yukarı yüzüme sürterek cildimden soyulmasını sağlıyorum. Buraya kadar herşey çok güzel. Bu peelingin en önemli özelliği deri altında kalan açığa çıkamamış akne vb. oluşumlar varsa onları dışa yollaması. Ben bu peelingi her kullandığımda sivilce patlaması yaşıyorum. Bazen haftalarca geçiremiyorum. Cidden başarılı bir ürün ama ben her kullandığımda cildimde mısır patlağı gibi patlayan sivilcelere dayanamayacağım. Benim cildime iyi gelmedi. 

Üçüncü olarak yine Maybelline markasına ait Colossal Kajal göz kalemine değineceğim. Bu göz kalemi 12 saate kadar kalıcı ve yoğun renk verme iddaasıyla piyasaya çıkmıştı. Öncelikle sürümü hiç de kolay değil. Ben ne heveslerle almıştım. Sanki sürünce kömür sürülmüş badem gibi gözlerim olacak gibi :)) O aşamaya gelecem diye nerdeyse gözümü çıkarıyordum :o o kadar sürdüm renk vermedi gözümü bir açtım kapattım göz kapaklarımda kat izi bıraktı. Daha da kötüsü birgün sabah gözaltıma sürme gafletinde bulundum. Öğlene doğru aynada kontrol etmek istediğimde şok oldum. Panda gibi gözlerim olmuştu. İnanın o an çöpe atmak istedim. Bir daha kesinlikle almam. 

Eveet şekerlerim bugünlük benden bu kadar umarım sizlere yardımcı olmuşumdur. Öpüyorum...♥

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...