11 Kasım 2015 Çarşamba

Eklips Fan Brush - Allık Fırçası


Merhaba canlarım,

Bugün sizler için bir makyaj fırçası paylaşmak istedim. Eklips markasının birçoğunuzun dikkatini çektiğini düşünüyorum. Çekmediyse de fırça çeşitlerine bakmak isterseniz Gratis mağazalarına uğrayabilirsiniz. Eklips'i fiyat / performans açısından bir hayli başarılı buluyorum. İncelememi istediğiniz varsa yorum bırakabilirsiniz.




Gelelim şuan elimizdeki fırçamıza. Fırça Fan Brush olarak adlandırılmış ancak alt kısmına bir de allık fırçası diye ikinci bir isim verilmiş. Ecotools fırçaların yanında adeta onlardan biriymiş gibi kamufle olabiliyor :))

Epeydir toz aydınlatıcılarım için bu tarz bir yelpaze fırça arayışındaydım. Bana göre bu tarz fırçalar toz aydınlatıcılar için biçilmiş kaftan. İnce şerit halinde tam istediğiniz noktaya nokta atışı yaparak fazla alana dağıtmadan ürünü cilde yerleştiriyor çünkü. İkinci olarak hoşuma giden kullanım şekline de değineyim çok olmazsa olmaz bir işlev değil belki ancak ilgisini çekenler olabilir diye düşündüm. Bilirsiniz tozutan, dökülen farlarınızı fondöten üzerinden uzaklaştırmak işkenceden beterdir. Sık kıllı fırçalarla bunu denemek ise bir facia! İşte bu fırça burda imdadınıza yetişecektir. Yumuşak ve ince kılları sayesinde ürünü yapıştırmadan kolayca süpürebiliyorsunuz. Tabi siz arzu ederseniz bronzer, allık uygulamalarınız için de alabilirsiniz. Benim alış amacım dediğim gibi aydınlatıcım içindi diğer kullanımlarda pek ilgimi çekmedi. Zaten allık ve bronzer için ince kalacağını düşünüyorum. Benim çok geniş yüzüm olmadığı için uyguladığı miktar yeterli geldi siz daha geniş uygulama istiyorsanız başka markalara bakın derim. 

Fırçayı birkaç kere yıkadım dökülme veya bozulma sorunu yaşamadım. Yalnız yıkarken sap kısmına su gelmemesine dikkat! Malumunuz sapı tahta su alıp şişebilir :) 

Bir diğer güzel yanı ise Eklips marka ürünlerin Cruelty Free (hayvanlar üzerinde deney yapmıyor) ve çevre dostu olması. 

Kısaca ben çok büyük beklentilerle almadığım için performansını yeterli buldum. 

Fiyatı 4.00 TL

Sevgiyle kalın :))))










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...