26 Ekim 2015 Pazartesi

Neler Bitirdim Neler 1



Herkese Merhaba :)

Bugün sizlere bitenler yazısı yazmaya karar verdim. Memnun kalıp kalmama konularına kısaca değineceğim. Herhangi bir ürün hakkında ayrıntılı inceleme yazısı isterseniz yorum kısmına not bırakın lütfen :)

Haydi başlayalım..


 Toplu Resim (amma da çok şey bitirmişim :) )
 
 
 
 
 
 
 

1. Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Uzun zaman Bioderma H2O kullanıp, indirimdeyken ne kaybederim diyerek aldığım, severek kullandığım bir ürün oldu. Bittikçe alabilirim. :)

L'occitane (Shea) Tonik: Kullandığım süre içerisinde gergin yanaklarıma ve gözeneklerime iyi geldiğini düşünüyorum. Fiyatını biraz yüksek bulduğum için bir süre kullanımına ara verip başka ürün arayışına girmiştim. Fakat vazgeçemedim tekrar alacağım. :)






Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan (Boyalı Saçlar): Tam olarak bitmesine rağmen verdiği sonuçtan pek emin olamadım ben. Sanki yağı alıyor ama yoğun pudrası saçta kalıyor. Vaadettiği gibi saçı canlandırmayı bırakın verdiği sonuç kesinlikle mat ve sertleşmiş saçlar. Batiste'e bakacağım. :(

L'oreal Elseve Kusursuzlaştırıcı Bakım Yağı: Bu yağdan yaklaşık 4 şişe bitirdim. Kuru saç uçlarıma iyi geliyor. Kokusu da güzel. (Çok fazla ürün yağlandırabiliyor dikkat.) Artık 5. şişeyi almayıp yine aynı firmaya ait başka bir bakım ürününe geçtim.(Yazısını yazacağım.) 2-3 pompa ürün saçlarınız uzunsa fazlasıyla yetecektir. Şimdilik diğerinden memnunum aksi bir durum olursa buna geri dönebilirim :) 

Bio True Lens Suyu: Uzun yıllardır lens kullanıyorum. Bir çok farklı firmanın ürününü denedim. Ancak Bio True'dan aldığım konforu hiçbirisinden alamadım. Çifter çifter yedekliyorum. :)



Estee Lauder Double Wear Fondöten: Kendisi benim vazgeçemediğim ender fondötenlerden. Bitince paniğe kapılıp gidip hemen yenisini aldım. :)

Rimmel Brow This Way ( Kaş Jeli): Uzun zaman içerisinde bakırımsı - kızıl kahve yansımalar olmayan tek renk kaş sabitleyicisi arayışındaydım. Bence her kaş rengine uyabilecek renk seçeneği de bir artısı. Sonunda kaşlarımın rengiyle uyumlu ve pratik sabitleyici bulduğuma seviniyorum. Yedeğini aldım bile :)

Loreal Lumi Magique Kapatıcı Aydınlatıcı: Çok hafif yapılı bir ürün. Göz altlarımda çok yoğun morluklarım olmadığı için ve aydınlatıcı olarak daha çok sevdiğin için ben genelde yüzümde aydınlatma yapmak için kullanıp bitirdim. Bana göre olmazsa olmaz bir ürün değil. Çok indirimde denk gelirsem o anki ruh halime bağlı tekrar alabilirim :)

Mac Kaş Jeli: Bu üründen iki adet bitirdim. Mac ürünlerini sevmeyen yoktur sanırım. Şöyle diyeyim sabitlemesi harika. Ancak saçlarımın rengini açtırdığım için ve içerisindeki o yoğun kızıllıktan sıkıldığım için artık kendime pek yakıştıramıyorum. Üzülerek diyorum tekrar almayacağım. :)


 Garnier Çift Etkili Göz Makyajı Temizleyicisi:
Ben bundan kaç tane bitirmiştim ki!!! diye beni ikilemde bırakan çok severek kullandığım göz makyajı temizleyicim. Kaçar kaçar yedekliğimi siz düşünün :) Gözümü hırpalamadan makyajımı siliyorum. Herkese de uygun fiyatından dolayı tavsiye ediyorum.

Rosense Gül Suyu: Yine uzun zamandır vazgeçilmezim olan gül suyumdan bahsedeyim. Sabahları yüzümü gül suyuyla silmeye bayılıyorum. Yalnız piyasadaki her gül suyu adı altında satılan ürünü yüzünüze sürmeyin lütfen. Benim en içime sinen bu ürün oldu. Size de gönül rahatlığıyla tavsiye ediyorum :)


 Mila D'opiz Yüz Serumu:
Bu serum bana Lilakutu'dan çıkmıştı. Bazı vaatleri var çok içeriğe girmeyeceğim. Bana pek uymadı, sivilce yaptı. Para verip almam. :(

Clarins Karma Ciltler İçin Losyon: Losyon tarzında, kokusu muhteşem bir krem. Ben bu kremi 1 yıl boyunca hem gece hem gündüz kullandım. Sivilce (akne), tahriş, kuruluk vs. hiçbir sıkıntı yaşamadım. Çok kısa bir süre yukarıdaki 3 tester (mila d'opiz, clarins energizer cream ve yves rocher elixir) ürünü denemek adına ara verdim. Üçü de bitince gidip tekrar aldım. :)

Yves Rocher Elixir 7.9 Krem: Aslında verdiği etkiyi sevdim ben bu kremin. Nemlendirmesi, kokusu vs. güzel. Normalden karmaya dönük çitler için uygun olduğu yazılıyor. Kullandığım süre içinde herhangi bir tepki vermedi cildim. Tek eksi yanı sanırım sürdükten sonra cildin emmesinde oluyor. Elimi yüzüme sürdüğümde soyularak cildimden atıldığını gözlemledim. Cildimizin gün boyu neme ihtiyacı olduğunu düşünürsek sanırım bu krem bize bu şansı vermiyor.  Clarins'teki etkiyi daha çok sevdiğim için yola onunla devam etme kararı aldım. :)

Clarins Daily Energizer Krem: Bana bir alışverişimde tester olarak verilmişti. Kokusu diğer Clarins ürünleri gibi muhteşem. Cildime sağlıklı bir ışıltı verdi. Bu kremi de alabilirdim. Şans yeşil olandan yanaymış bir dahaki sefere bundan alayım :)

Garnier Saf & Temiz Arındırıcı Temizleme Jeli: Seyahat boyu kıvamında bir temizleyici bu da. Diğer Garnier ürünlerine gönül verdiğim için bunu da bir deneyim istedim. Biraz cildimi gerdi. Tekrar veya büyük boyunu almadım. :)


İşte benim bitirdiklerim bu kadardı. Umarım size biraz fikir vermişimdir.

Kendinize iyi bakın :)
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...