17 Ekim 2015 Cumartesi

Chanel Le Blush Creme - 65 Affinite İncelemesi



Merhaba  :)

Bugün size hayatımın aşkını ilan ediyorum. Karşınızdaaa Chanel Le Blushhhhhh :)) ( Alkış yok mu :) ) Gerçekten bayılıyorum, bitiyorum ben bu allığa. Bitmesin diye ilk aldığımda mutluluk ve korku karışık 3 gün kapağını açıp açıp kapattığım bu tatlı pembiş şeyi size heyecanla anlatmaya başlıyorum.
Öncelikle şunu belirteyim ambalajını açtığınızda sizi siyah bir kese karşılıyor. Şık olmuş ancak ben sabahları çok hızlı makyajımı yapıp çıkmam gerektiği için ilk aldığım gün çıkardım. Allığı alalı 8 ya da 9 ay kadar oldu. Her gün kullanmama rağmen henüz yeni yeni dibini görüyorum. Tabi bu benim için bir ilk ! Pigmentasyonundaki başarıdan dolayı epey bereketli bir ürün. Azıcık parmağımı dokundurup yanaklarıma sürüyorum.
 
 

Yapısı tam bir krem kıvamında. Kutusunda durduğunda hafif ıslak görüntüsü var. Yüzüme ilk sürdüğümde de sanki o ışıltı kalacakmış gibi hissettim ancak öyle olmadı hatta pudralı/mat görünüm verdi diyebilirim.  Bendeki rengi çok tatlı orta koyulukta bir pembe. Bana göre beyaz ve kumrallara çok yakışabilecek, her makyaja uyabilecek bir ton.

Allığı iki şekilde denedim. İlk olarak çıplak tenimde ikinci olarak ise fondöten vb. tarzda ürünlerin üzerinde. Her iki şekilde de denediğimde ciddi anlamda şaşkınlık yaşadım. İnanın çıplak tende bile rengini tam hakkıyla veriyor.
Hem parmaklarınızla hem de çok sık fırçalı olmayan (stippling tarzı) fırçalarınızla uygulama yapabilirsiniz. Her iki şekilde de sorunla karşılaşmadım.
Kalıcılığı konusuna değinecek olursam. Sabah 8 gibi sürdüğüm allığın akşam 9lara kadar beni idare ediyor olması nimet değil de ne :)
 
 
Yalnız dikkat edin miktarı azar azar uygulayın yoksa neme lazım Alican gibi oluyor insan. (Ben ettim siz etmeyin :))

 
Sanırım bu muhteşem allığın tek dezavantajı fiyatı :( Keşke azıcık ucuz olsa…..

Benim  aldığımda 120.00 TL gibi bir fiyatı vardı. Yine de siz benim için farketmez diyorsanız ya da mağazada deneyip benim gibi aşık olduysanız almanızı şiddetle öneririm. Tek allığım olsun bunda olsun dediğim allık hiçç bitme :)

 

Sevgilerimle…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...