7 Kasım 2016 Pazartesi

Clarins Wonder Perfect Mascara

       

        Herkese kocamannnn merhaba :)

        Bugün sizlerle bir süre çekmecemin derinliklerinde duran ve her gördüğümde ahh elimdeki maskara bitse de bir kullansam dediğim harika birşeyden bahsedeceğim.

        Günlerden birgün YKM alışverişim sırasında çok sevdiğim Esma hanımın verdiği bu maskaraya inanın bayıldım. Bendeki tester boyu almaya giderseniz sizi yanıltmasın.

   
 Clarins Wonder Perfect Mascara


        Biraz kıllarından bahsetmek istiyorum. Oldukça sık ve kıl fırçaya sahip. Zaten plastik fırçalı maskaralarla asla anlaşamıyoruz. Uca doğru incelen hafif tombulca fırça yapısı sayesinde farklı boylardaki kirpiklere hatta göz pınarımdaki cılız küçük kirpiklerime bile tek hamlede ulaşıyor. Kirpiklerimi tek tek ayırıyor ve beni oldukça sevindiren bir güzelliği daha ekliyor kirpiklerime. Dolgunlaşıyorlar. Adeta takma kirpik etkisi yaratıyor. 



        Kirpiklerimde herhangi bir topaklanma yaşamadan istediğim kadar kat geçebiliyorum. Maskaranın yapısı çok sıvı değil yoğun ve verdiği o simsiyah görüntüyü çok sevdim. 

        Günlük veya özel günüm farketmeden gözüm kapalı kullanmaktan çekinmeyeceğim. Gün içerisinde nemlenen göz kapağıma bulaşmadı ve hatta yağlanan göz altlarıma akmadı. Yani gözümü kara çıkarmadı :) 

        Birazcık da ucuz olaymış tadından yenmezmiş de ahh ahh. Yazımı burda noktalıyor sizlere kucak dolusu sevgimi yolluyorum...

Sevgiler ♡




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...