13 Kasım 2016 Pazar

Isana Young Anti Pickel Serum

   
        Herkese yeniden merhaba....

        Bugünkü konuğum Isana markasına ait sivilce önleyici serum oluyor. Bu aralar cildim çıldırmış durumda ve ne yazık ki mısır patlağı misali sivilcelerin biri bitiyor biri patlıyor. Bu dönemimde kendimi kötü hissettiğim için tembellik ediyordum. Derhal toparlandım ve bunun önüne geçmek için kolları sıvadım. Yaptığım hatayı da diyeyim ben yaptım siz yapmayın. Bir gözüm yastıkta diğeri aynada, cildimi sadece bir temizleme suyu ile silip silip yattım. Tabi bir süre sonra yorulan, yeterince temizlenemeyen cildin hazin sonu.

        Haydi 1 hafta gibi bir sürede cildimi nasıl toparladığıma bir bakalım. Tabiki bütün aşamaları birden yazmayacağım. En büyük kurtarıcım olana ayırıyorum bu yazıyı. Haftanın starı ISANA YOUNG ANTI-PICKEL SERUM. Peki ne için kullanılıyor ve vaatleri neler? Duymayanlarınız için vaatlerine bir göz atayım kısaca.


        Ilk bir kaç gün yazılı olduğu üzere sabah ve akşamları temizlediğim yüzüme kullandım. Fakat cildimin aşırı gerildiğini ve kullandığım fondöten, bb vs. ürünlerin cildime tam oturmadığını gözlemlediğim için kullanım miktarımı kendime göre düzenledim. Yani geceleri yatmadan evvel tüm yüzüme, boynuma ve dekolte bölgeme, sabahları ise gerekli gördüğüm yani sadece sivilce olan yerlere sürüyorum. Dudaklarıma ve göz çevreme kesinlikle gelmemesine dikkat ediyorum bir hayli kurutuyor ve yakıyor çünkü. Sivilcelerimin kısa sürede söndüğünü ve yenilerinin çıkmadığını söylemeliyim.



        Serumun yapısı diğer serumlar gibi ilk sürdüğünüzde yapışık bir his veriyor. Yedirmeye başladığınızda o etki bitiyor ve cilt sıkılaşmış (asla gergin değil) ve nemlendirici sürmüşcesine yumuşamış hale geliyor. Kokusuna bayıldım. Zaten de işe yaramasaydı ben bu yaratıcılıkla el kremi olarak kullanırdım bunu ahahaha :))


         Akneli, akneye meyilli, yağlı ciltler belirtildiği şekilde gözü kapalı sabah akşam kullanmalı. Hassas ve karma ciltliler ciltlerindeki tepkiye göre benimki gibi düzenlemeye giderek kullanmalı. Kuru ciltlilere uygun olduğunu düşünmüyorum ki zaten tek tük çıkan sivilceleriyle uğraşmasalar da olur. :p

        Fiyatı : 15.00 TL (Rossman'lardan ulaşabilirsiniz)

        Uzun lafın kısası sevdiğim bir ürünle daha tanışmanın keyfini yaşıyorum. Umuyorum hepiniz keyif dolu bir hafta geçirirsiniz.


        Sevgiler....♡




     

     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...