21 Kasım 2017 Salı

L'Oreal Paris (Jel Kaş Pomadı) Paradise Pomade Extatic Gel


     Herkese uzun bir aradan sonra tekrar merhaba!

     Oldukça uzun süredir buralarda yoktum. Tekrar dönmenin heyecan ve mutluluğunu yaşıyorum. Lafı çok fazla uzatıp sizi sıkmadan hemen yeni keşfimle sizi başbaşa bırakayım. 



     L'Oreal markasını uzun zamandır çok severek kullanıyorum. Aldığım ürünlerinin hemen hemen hepsinden memnun kaldım diyebilirim. Biliyorsunuz bir süredir blogger, vlogger birçok kişinin bahsettiği yeni bir seri çıkarttılar. Ben de kayıtsız kalamayıp iki farklı indirimden bulup rimelini ve bu kaş pomadını/jelini aldım. Yaklaşık 1 haftadır kullandığıma göre artık yorumlayabilirim. 



     Dilerseniz vaatleri ve bana göre nasılmış karşılaştırarak inceleyelim...


     ● Kusursuz açılı fırçası ve dağılmayan, gün boyu kalıcı yapısıyla kaşlarınızda cenneti yaşayın!

     Baya iddaalı bir vaat :) Fırçası söylendiği gibi açılı, ne çok büyük ne de çok küçük yani bana göre kontrolü kolaylıkla sağlayabiliyorsunuz. Fırçanın kılları orta sertlikte. Kaşlarınızda boşluklar varsa çok kolay dolduruyor. 
Kalemle doldurup herhangi bir kaş fırçasıyla o keskin görünümü dağıtmanıza gerek kalmıyor. Siz çizgi çeker gibi sürseniz bile o sanki kendi kaşınızmış gibi dağılarak devam ediyor. Bence bu yönden çok pratik olmuş. 
     ● 24 saat kalıcı bulaşmayan yapı..
24 saat boyunca hangimiz makyajımızı yüzümüzde tutuyoruz ki? Bilmiyorum en azından ben tutmuyorum. :) Ancak gerçek zaman diliminde gözlemlerime göre bunu özellikle diyeceğim sürdükten hemen sonra parmağımla üzerinden geçtim. Sanki kendi kaşlarımmış, bosluksuzmuş da birşey sürmemişim gibi olduğu yere yapışmıştı. Ben temizleyene kadar da yerinden kımıldamadı. Bu da benim için harika birşey. Fakat ufak bir noktada sizi uyarmak istiyorum. Diyelimki kaşlarınız uzun, aşağı düşük mutlaka herhangi bir kaş maskarasıyla sabitleme gereği duyuyorsunuz. O noktada bu ürünün sizi biraz üzeceğini düşünüyorum. Çünkü bununla kaşınızın boşluklarını doldurarak şekil veriyorsunuz. Tarayım şak diye yapışsın yukarı kalksın vs. yapamıyorsunuz. Üzerinden şeffaf kaş maskarası geçeceksiniz o zaman. 
     ● Arttırılabilir etki..
Evet etkisi koyuluğu tekrar tekrar sürerek arttırabiliyorsunuz. 
     ● Yumuşacık kaşlar..
Mac,Rimmel,Pastel kaş maskaralarını kullanan biri olarak onlara oranla daha yumuşak kaşlarınız oluyor. Kremsi jel yapıda olduğu için kaşlar sertleşmiyor. 
     ● Pigmentasyonu oldukça yüksek. Fırçayı ürüne dokundurduğunuzda direk geliyor.
     ● Benim en sevdiğim şey ise içerisinde herhangi bir kızıllık, ışıltı olmamasıydı. Mat formülde bir ürün. 

     Benefit Ka-Brow'a muadil olarak gösterilse de ben fiyatını yüksek bulduğum için almadım o yüzden karşılaştıramıyorum:) 

     Ürünün şuan piyasada 102 Warm Blonde ve 104 Brunette olarak 2 farklı rengi bulunuyor. Denemeden almamanızı öneriyorum. 



     Ürünün 3 grlık boyutu var ama bu sizi yanıltmasın baya gider bu bana evladiyelik birşey yapmışlar:) 

     Fiyatı : 46.00 TL (indirimde 23.00 TL) 

     Yine baya yazdım umarım sıkılmadan okumuşsunuzdur:) Benim gerçekten sevdiğim bir ürün oldu. Şimdilik benden bu kadarr. Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize çok çok iyi bakın..

     Sevgiler ♡♡


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...