22 Kasım 2017 Çarşamba

Neler Bitirdim Neler?? - 2


     Herkese Merhaba!

     Ara verdiğimden bu yana kullanıp bitirdiğim ürünlerin çoğunu biriktirmedim. Çekmecede atmayı unuttuklarım olduğunu farkettim bugün ve sizlerle de paylaşmak istedim. 
Hadi başlayalım :)



     
     1. Lavera Cleansing Gel: Bu jel formdaki temizleyici tüm cilt tipleri için uygunmuş. Bu konuda birşey diyemeyeceğim. Ama benim karma/kuru ve hassas cildimle çok güzel uyum sağladı. İçeriğinde organik melisa, ebegümeci, hindistancevizi yağı ve ekinezya özü bulunuyor. Kullandığım süre zarfında cildimde hiç kuruluk yaşamadım. Cildim nemlendi, yıkadıktan sonra o ferahlığı hissedebildim. Gün içerisinde t bölgemdeki yağlanmanın azaldığını gözlemledim. Bitkisel içerikli bir ürün olduğu için kokusu parfümlüden ziyade daha bitki bitki. (Koku tarifi özürlüyüm affedin:)) Cildimde kızarma, sivilcelenme, hassasiyet yaşatmadı. Fotoğrafta gördüğünüz iki temizleyiciyi dönüşümlü olarak kullandım bundan genel anlamda çok memnun kaldım. Bittikçe alınabilir..

     2. Mac Green Gel Cleanser: Bir Mac alışverişim sırasında bunlar kasanın yanında duruyordu. O gün kullandığım ten ürününden olsa gerek t bölgemde yağ patlaması yaşamış ve bilmem kaç zaman aynaya bakıp farketmemiştim. Satıcı bian durup baktı ve dediki:
 -Ayy cildiniz ne kadar yağlı nasıl başa çıkıyorsunuz, muhtemelen temizleyiciniz cildinize uygun gelmiyor. Zamanla gözenekleriniz kafam kadar olur nihohahaaa!!!! Dilerseniz bizim bu ürünü alın çok memnun kalıcağınıza eminimm. Bu gazı hangi kadına verseniz uzaya çıkar bırak ne diyosa almayı:)) Neyse aldım ve çıktım. O akşam direk bununla yıkadım yüzümü. Herhangi bir sıkıntı farketmedim. 1 hafta kullanıma devam ettim. Tabi o sırada yer yer gerilmeler yaşıyorum. O 1 haftanın sonunda cildimde nokta nokta kabarıklıklar oluştu ve kullanmayı bıraktım. Bir süre sonra tekrar başladım fakat cildimdeki o gerginlik beni rahatsız etti. Zar zor bitirdim iyiki seyahat boyunu almışım. Biz anlaşamadık. 

     3. Zovirax Uçuk Kremi: Bence gelmiş geçmiş en etkili en güzel uçuk kremi bu. Benim gibi olur olmaz pırttt diye çıkıveren uçuklarınız oluyorsa bunu kullanmalısınız. Bazıları çıkacağını hissettiğiniz anda sürün der. Hatta bazen krem sürseniz dahi inatla büyür. İnatçıdır o uçuk, asidir, ağrır ve yara olur. Ben uçukla yaşamayı öğrendim sayısız da krem aldım. Gözüm kapalı öneriyorum bunu gidin alın. Elinizin altında olmasına da gerek yok isterseniz uçuk çıktıktan sonra alın. Muadillerine göre fiyat olarak biraz pahalı olsa dahi bana hak vereceksiniz.. 

     4. Essence Volume Stylist Curl & Hold: Bu maskaradan iki tane bitirdim. Kirpiklerim öyle aman aman gür, kıvrık değil. Bunu ne zaman kullansam kirpiklerimle ilgili çok övgü alıyorum. Bir miktar kıvırıyor ve hacim veriyor. Günlük kullanım için çok uygun. Çok kolay temizleniyor. Gün içerisinde akmıyor. Kirpiklerimi dökmedi, bunun nedenini ise şöyle düşünüyorum. Kirpiklerim diğer maskaralara oranla daha yumuşak kalıyor.  Fiyatı performansına göre pahalı değil. İndirimli indirimsiz alınabilir. Ben çok seviyorum. 

     5. Signal White Now Touch Diş Beyazlatıcısı: Bildiğin uhu! Bence gelmiş geçmiş en berbat kokan diş ürünü bu. Alırken epey bir para gömünce insan ister istemez Allah dişlerime zeval vermez bu ürünle diye düşündürtüyor. İlk sürdüğünüzde diş bildiğiniz mavi oluyor. Çok dikkatli sürmeniz gerek yoksa beyazlatacam diye dalgalanmış yer yer alttan kendi diş renginiz onun maviliğiyle bütünleşiyor. Tabi düzgün sürebildiyseniz şayet ağzınızı oynatamıyorsunuz çünkü kurumasını beklemek gerekiyor. Bir de beni rahatsız eden birşey sürdüğümde dişlerime buz tutmuş gibi soğukluk geldi. Fırçalayana kadar etkili deniyor. Ama birşeyler yiyince hoop uçup gidiyor. Ben sevmedim. Bir daha alamayacağım kendisini. 

     6. Avon True Colour Glimmerstick Diamonds Eyeliner: Sanıyorum bu onuncu biten. Düz siyah bir göz kalemindense bu şekilde hafif ışıltı katanları daha çok seviyorum. Gün içerisinde akmıyor. Yapısı sert olmadığı için kolayca sürebiliyorum. Bazen dumanlı göz makyajımda da yardımcım oluyor. Avonun sık sık yaptığı indirimler sayesinde oldukça uyguna geliyor. Uzun süredir çok severek kullanıyorum. 

     7. Golden Rose Velvet Matte Lipstick: Son olarak Golden Rose'un bu mini mini rujlarından bahsedeyim. Bendeki renkleri 05 ve 10 numara. 05 olan çok tatlı bir turuncu, 10 ise pembeye çalan nude renkte. Bu aralar bu renklere taktığım için dibini sıyırdım:) Ve gidip tam boylarını aldım. Çok fazla kalıcılıkları yok, mat yapıdalar fakat dudaklarımı kurutmuyorlar. Bu şekilde rujlar bence çok fazla ruj kullanmayan veya çabuk sıkılanlar için üretilmiş hemencik bitiveriyorlar:)
    
      8. Max Factor Lasting Performance Fondöten: Bu fondötenin yapısını Estee Lauder'ın Double Wear fondötenine benzetiyorum ben. Mat bitişli bir yapıya sahip. Sürüldükten sonra da yerinden kımıldamıyor, oksitlenip renk değiştirmiyor. Yağlı ve karma ciltlilerin anlaşacağını düşünüyorum. Hem özel hem günlük tek fondötenim olsun ama ona bir servet ödemeyim diyorsanız bundan almalısınız. Hatta indirime denk getirin:) Bu fondötenin dış ambalajını değiştirdiler fakat renk skalası değişse bile yapıları aynı. Ben tekrar alacağım. 

     Hooop bitirdimm. Ve buraya kadar gevezeliğime tahammül ettiyseniz size çok teşekkür ediyorum:))

     Bir sonraki yazımda görüşmek üzere kendinize iyi bakın...

     Sevgiler ❤❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...