23 Kasım 2017 Perşembe

Ecowell Diamond Collection - Yatıştırıcı ve Canlandırıcı Vücut Kremi


     Herkese yeniden merhaba!

     Bugün sizlere çok çok uzun zaman evvel Lilakutu sayesinde tanıştığım Ecowell markasına ait bir losyondan bahsedeceğim. Ecowell'in fiyat bakımından sıradan kremlere göre daha yüksek olduğunu biliyordum. Açıkça söylemem gerekirse ya memnun kalmazsam diyip almakta tereddüt yaşadığım bir krem bu. Keşif kutumdan çıktığında deneyebileceğim için çok mutlu olmuştum. Artık ne kadar uzun zamandır kullandığımı siz düşünün :))




     Sitelerinde içeriğinde Atkestanesi, Arnika, Biberiye özü, nane ve çam yağı sayesinde cildinizi nemlendirirken aynı zamanda besler, ferahlatır ve yumuşaklık hissi sağlar. Paraben, parafin, petrol türevleri, SLS, SLES, silikon gibi zararlı sentetik kimyasallar icermez deniyor. 




     Hassas ve kuru bir cilde sahibim. Yani tenim yüzüme göre acayip kuru. Özellikle banyo sonrasında kendimi bildim bileli kremler kullanıyorum. O gerginlik hissi beni çok rahatsız eder. Cildimi nemlendirirken organik içerikli ürünler hep ilgimi çekmiştir. 

     Kremi ilk sürdüğümde vaadettiği gibi ferahlıyor tenim. Nemlendirmesi benim cildime yeterli geldi. Cidden cildimin kadife gibi olduğunu hissediyorum. 

     Fotoğrafta gördüğünüz kadar miktar ellerim ve kollarım için yeterli oluyor. Cildimi yağlı yağlı bırakmadan anında emiliyor. Fakat bu anında emilmeden kastım anlık bir nemlenme değil. Etkisi uzun süre devam etti. 




     Beni o yoğun bitkisel koku biraz rahatsız etti açıkçası. İçeriğinden kaynaklanıyor kabul ediyorum yine de bir tık daha az koku tercih ederdim. Her güzelin bir kusuru olur diyip görmezden geliyorum. Hatta bu tarz kokular seviyorsanız veya uyku probleminiz varsa ılık bir duş sonrası bu kremi kullanıp mışıl mışıl uykuya dalabilirsiniz.  

     Yine bir çırpıda yazımın sonuna geldik. Şimdilik benden bu kadar, yarınki yazımda görüşmek dileğiyle kendinize iyi bakınn.

    Sevgiler..❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...