5 Kasım 2016 Cumartesi

Himalaya Herbals Badem & Salatalık Özlü Cilt Maskesi

      
    

        Uzunca bir aradan sonra herkese merhaba!

      Blog yazısı yazmayalı epey oldu. Ancak bu geçen süre zarfında yeni ürünler denemeye devam ettim. Himalaya cilt maskesini, yaklaşık 6 ay önce ( Haziran ayında ) bir Gratis alışverişim sırasında kasa arkasında duran ürünler arasından almıştım. Bu markaya ait hiçbir fikrim yoktu ve ilk kez kullanmak üzere alıverdim. Genelde ürünler hakkında birşeyler yazmadan önce iyice fikir sahibi olmam gerektiğini düşünüyorum. Artık emin olduğum için sizlerle gerçek fikirlerimi paylaşmaya başlıyorum :)

         Himalaya Herbals Badem & Salatalık Özlü Cilt Maskesi


      Bu maskeyi kullanım miktarım: 
Haftada 1 kez yüzümü bir temizleme jeli ile yıkadıktan sonra.

      Gelelim maskenin vaatlerine....
1.Gözenekleri açmak.
2. Lekeleri soymak
3. Cildi parlak, sağlıklı ve sıkı yapmak.
4. Cildi serinletmek.

      Benim gözlemlerim.... 
      
      Maskeyi sürdüğümde gerçekten biraz ferahlık hissettim. İlk bahsetmek istediğim şey çok garip bi yapısı var. İnce sürseniz soyulmuyor, kalın sürseniz dakikalarca kurumuyor. O ayarı ben azimliyim tuttururum diyorsanız bilmiyorum benim tam ayarı tutturabilmem 4 kez kullanmam sonucunda gerçekleşti :)) Neyse binbir zahmetle sürdüm ve başladım beklemeye. Hani diyor ya 15-20 dakika kurumasını bekleyin diye. Buraya kadar herşey normaldi kendi adıma. Soyma işlemine geçtiğimde inanın ecel terleri döktüm yahu! Aman yarabbim bu maske tüm yüze hatta boyun bölgesine sürülebilen bir maske değilmiydi dedim. Arkasını çevirip tekrar okudum. Cildi o kadar kuvvetli tutuyorki sökebilene aşkolsun. Bırakın soymayı yerinden kımıldamadı. Yani bu anlamda ciltteki lekeyi vs. cidden söker atar o derece inandım :)) Abartmıyorum burnum, alnım ve çenemden çok sıkıntı çekmeden soyuldu ama yanaklarıma geldiğimde bir iki hamleden sonra soymaktan vazgeçtim ve gidip direk yıkadım. Akabinde zaten cildinizde ciddi deri kaybı yaşattığı için cilt parlıyor haliyle :) Tamam ölü deri, siyah nokta vs söksün de cilt yerinde kalaydı bari!!! 

        İlk kullanımdaki korkumdan sonra bir daha asla tüm yüzüme uygulamadım. Yalnızca t bölgemde denemeye devam ettim. 

         Siyah nokta, ölü deri, beyaz nokta, ciltteki pütürler konusuna değinecek olursam evet o vakum gibi gücü sayesinde o konuda başarılı bir maske. Ama tüm bunları ciltten uzaklaştırırken kendime bu kadar eziyet etmek istemiyorum. Bir de söylemezsem çatlarım kokusu da çok kötü. Bilmiyorum bademin kokusu mu başka birşey mi yoksa maske mi bozuktu. Sürerken bile rahatsız edici. 

         Toparlamam gerekirse eğer ben çok fazla sevemedim bu maskeyi. Kesinlikle başka bir markaya bakacağım hatta diğer çeşitlerini bile direk eledim.

        Bir sonraki yazımda görüşmek üzere...

  
       Sevgiler ♡




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yves Saint Laurent Touche Eclat

Herkese yeniden merhaba:) Bugünki konumuz YSL markasına ait bir ürünle ilgili olsun istedim. Kapatıcı olarak bilinen bir ürün olsa da...